Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами
■ II. Перевірка домашнього завдання
▪ Самостійна робота
Варіант 1
1. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення: частка різниці чисел 6,3 і 4,2 і їх суми.
2. Не виконуючи обчислень, порівняйте значення виразів і .
3. Знайдіть найбільший натуральний розв’язок нерівності .
Варіант 2
1. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення: різниця частки чисел 0,128 і 0,4 та частки чисел 0,126 і 0,6.
2. Не виконуючи обчислень, порівняйте значення виразів і .
3. Знайдіть найбільший натуральний розв’язок нерівності .
Розв’язання до самостійної роботи
Варіант 1
1. .
2. .
3. ; ; .
Відповідь: 6.
Варіант 2
1. .
2. .
3. ; ; .
Відповідь: 6.
■ IV. Актуалізація опорних знань
▪ Гра «Хто швидше»
Відновіть ланцюжок обчислень.
Завдання для першої команди
Відновіть ланцюжок обчислень:
Завдання для другої команди
Відновіть ланцюжок обчислень:
Відзначити «найшвидшу» команду.
Розв’язання
Варіант 1
; ; .
Варіант 2
; ; .
■ VI. Самостійне виконання учнями практичних завдань
▪ Робота в малих групах за карткою
Картка
1. Обчисліть:
а) ; б) ; в) .
2. Розв’яжіть рівняння .
3. Власна швидкість човна становить 19,8 км/год, а швидкість течії — 1,7 км/год. Човен ішов 1,4 год за течією річки і 2,2 год проти течії. Який шлях подолав човен за весь час руху?
Розв’язання
1. а) ; б) ; в) .
2. ; ; ; .
Відповідь: 0,128.
3. 1) (км/год) — швидкість руху човна за течією;
2) (км/год) — швидкість руху човна проти течії;
3) (км) — увесь шлях.
Відповідь: 69,92 км.
■ VII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
▪ Індивідуальне завдання
Знайдіть число, 0,85 якого дорівнює 0,68 від числа 50.