Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами

■ II. Перевірка домашнього завдання

▪ Самостійна робота

 

Варіант 1

1. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення: частка різниці чисел 6,3 і 4,2 і їх суми.

2. Не виконуючи обчислень, порівняйте значення виразів і .

3. Знайдіть найбільший натуральний розв’язок нерівності .

 

Варіант 2

1. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення: різниця частки чисел 0,128 і 0,4 та частки чисел 0,126 і 0,6.

2. Не виконуючи обчислень, порівняйте значення виразів і .

3. Знайдіть найбільший натуральний розв’язок нерівності .

 

Розв’язання до самостійної роботи

Варіант 1

1. .

2. .

3. ; ; .

Відповідь: 6.

 

Варіант 2

1. .

2. .

3. ; ; .

Відповідь: 6.

■ IV. Актуалізація опорних знань

▪ Гра «Хто швидше»

 

Відновіть ланцюжок обчислень.

Завдання для першої команди

Відновіть ланцюжок обчислень:

Завдання для другої команди

Відновіть ланцюжок обчислень:

Відзначити «найшвидшу» команду.

Розв’язання

Варіант 1

; ; .

Варіант 2

; ; .

■ VI. Самостійне виконання учнями практичних завдань

▪ Робота в малих групах за карткою

 

Картка

1. Обчисліть:

а) ; б) ; в) .

2. Розв’яжіть рівняння .

3. Власна швидкість човна становить 19,8 км/год, а швидкість течії — 1,7 км/год. Човен ішов 1,4 год за течією річки і 2,2 год проти течії. Який шлях подолав човен за весь час руху?

Розв’язання

1. а) ; б) ; в) .

2. ; ; ; .

Відповідь: 0,128.

 

3. 1) (км/год) — швидкість руху човна за течією;

2) (км/год) — швидкість руху човна проти течії;

3) (км) — увесь шлях.

Відповідь: 69,92 км.

■ VII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

▪ Індивідуальне завдання

Знайдіть число, 0,85 якого дорівнює 0,68 від числа 50.

Розв’язання

— становить 0,85 шуканого числа.

.

Відповідь: 40.


Читайте також:

  1. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  2. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  3. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  4. Алгоритм розв’язання задачі
  5. Алгоритм розв’язання задачі
  6. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 1349

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.