МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Змістовий модуль 1. Теоретичні основи маркетингуТема 1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція Поняття та визначення маркетингу. Маркетинг як філософія бізнесу. Принципи маркетингу. Функції маркетингу: аналітичні, виробничо-збутові, управління і контролю. Характеристика етапів розвитку маркетингу: епоха масового виробництва, насичення попиту та сучасний маркетинг. Характеристика концепцій маркетингу, таких, як: концепція виробництва, концепція товару, концепція збуту, традиційна маркетингова концепція, концепція соціально-етичного маркетингу, концепція маркетингу стосунків. Стан розвитку маркетингу в Україні. Особливості, передумови та проблеми розвитку маркетингу в Україні.
Тема 2. Класифікація маркетингу Види маркетингу. Класифікація маркетингу залежно від: мети обміну; від сфери застосування, від ступеня ринкової орієнтованості фірми та періоду, на який розробляються маркетингова політика фірми; від особливостей суб'єкта маркетингу; від характеру і обсягів існуючого та бажаного попиту; від обраної стратегії охоплення ринку; за територіальною ознакою. Поведінка споживачів як фактор впливу на вибір виду маркетингу. Сутність моделі поведінки споживача як "чорного ящика" свідомості споживача, що включає характеристики споживача (соціальні, культурні, психологічні, характеристики особистості) та процес прийняття покупцем рішення. Поняття потреб як визначального чинника поведінки споживачів. Ієрархія потреб за А. Маслоу. Теорії мотивації. Напрями дослідження поведінки споживачів: вивчення ставлення споживачів до компанії; вивчення ставлення споживачів до певної марки товару; вивчення рівня задоволеності споживачів; вивчення прихильності споживачів до торгової марки; вивчення намірів споживачів; вивчення етапів прийняття рішень про купівлю; вивчення поведінки споживачів під час та після купівлі; вивчення мотивації споживачів. Тема 3. Характеристики маркетингу Маркетингове середовище і його характеристики. Поняття внутрішнього і зовнішнього (навколишнього) середовища маркетингу з усіма взаємозв’язками і взаємодіями. Навколишнє середовище маркетингу (макро- і мікросередовище). Поняття контактних груп та їх види. Основні категорії маркетингу. Економічний зміст та взаємозв'язок понять бажання, потреби, пропозиція, ринкова та рівноважна ціна, кон’юнктура ринку. Поняття комплексу маркетингу, його складові (товар, ціна, розподіл, просування). Поняття сегментування, сегменту ринку, етапи сегментування, критерії сегментування (географічні, соціально-демографічні, психографічні, критерії поведінки споживачів). Механізм вибору цільових ринків. Процедура позиціювання товару на ринку. Поняття позиціювання та позиції товару на ринку, стратегії позиціювання.
Тема 4. Маркетингові дослідження
Роль, сутність, задачі, принципи маркетингових досліджень. Визначення маркетингових досліджень. Мета, принципи, завдання, вимоги до організації маркетингових досліджень. Система маркетингової інформації. Поняття інформації та маркетингової інформації, види і джерела маркетингової інформації. Переваги й недоліки первинної і вторинної інформації. Структура системи маркетингової інформації: система внутрішньої інформації, система зовнішньої поточної маркетингової інформації, система маркетингових досліджень, система аналізу маркетингової інформації. Процес проведення маркетингових досліджень. Характеристика етапів маркетингових досліджень. Види маркетингових досліджень: залежно від характеру дослідження, від форми організації, від мети проведення. Класифікація, сутність і можливості застосування методів маркетингових досліджень. Методи одержання первинної маркетингової інформації (опитування, нагляд, експеримент): їх переваги і недоліки.
Тема 5. Маркетингова товарна політика Поняття маркетингової товарної політики. Сутність, роль, завдання маркетингової товарної політики. Маркетингове розуміння товару. Рівні товару: товар за задумом, у реальному виконанні, з підсиленням. Класифікація товарів у маркетингу: за тривалістю використання, матеріальністю, типом покупця. Класифікація товарів споживчого призначення та промислового призначення. Поняття та характеристики товарного асортименту і товарної номенклатури. Концепція життєвого циклу товару. Етапи життєвого циклу товару, їх характеристика. Ринкова атрибутика товарів. Товарно-знакова символіка: фірмове ім'я, фірмовий знак, товарна марка, товарний знак. Відмінності між товарним знаком і товарною маркою. Поняття брендингу. Сутність, роль, види і функції упаковки. Поняття сервісного обслуговування. Види сервісу: передпродажний сервіс, післяпродажний сервіс. Сутність поняття "новий товар". Класифікація нових товарів. Етапи процесу планування нової продукції: генерація ідей, відбір ідей, розробка та перевірка концепції товару, розробка стратегії маркетингу, аналіз можливостей виробництва і збуту, розробка прототипу товару, випробуванн товару в ринкових умовах, налагодження промислового виробництва. Роль випробування товару в ринкових умовах. Причини невдач нової продукції на ринку. Читайте також:
|
||||||||
|