Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 81

 

Визначте відпускну ціну заводу-виготовлювача на токарський верстат при нижченаведених характеристиках (див. табл.). Експертні оцінки проводяться по 10 бальній шкалі. Ціна базової моделі – 18700 грн.

 

Параметри виробу Коефіцієнт значимості параметрів Базова модель Нова модель
А 0,55 0,4 0,4 0,5 0,3
В 0,1 0,15 0,1 0,15 0,2
С 0,1 0,3 0,4 0,25 0,3
Д 0,15 0,05 0,05 0,05 0,1
Е 0,1 0,1 0,05 0,05 0,1

 

Примітка: Експертизу проводять 5 експертів.

Задача 82

 

Оберіть вигідний варіант конкурсної ціни на основі представлених у таблиці даних про можливості підприємства та ймовірності оцінки ситуації.

 

Запропонована ціна, грн./од. Витрати, грн./од. Імовірність виграти торг
19,6 17,5 0,4
21,7 20,3 0,3
22,0 16,9 0,15
13,5 12,5 0,1
25,0 22,9 0,05

Задача 83

 

Оберіть вигідний варіант конкурсної ціни на основі представлених у таблиці даних про можливості підприємства та ймовірності оцінки ситуації.

 

Запропонована ціна, грн./од. Витрати, грн./од. Імовірність виграти торг
21,8 18,4 0,35
22,7 20,1 0,22
23,0 22,1 0,18
24,8 22,5 0,15
25,2 23,7 0,10

Задача 84

 

Оберіть вигідний варіант конкурсної ціни на основі представлених у таблиці даних про можливості підприємства та ймовірності оцінки ситуації.

 

Запропонована ціна, грн./од. Витрати, грн./од. Імовірність виграти торг
42,7 40,4 0,26
44,6 42,8 0,25
45,9 44,9 0,29
47,2 46,1 0,12
48,3 47,9 0,08

 

Задача 85

 

Оберіть вигідний варіант конкурсної ціни на основі представлених у таблиці даних про можливості підприємства та ймовірності оцінки ситуації.

 

Запропонована ціна, грн./од. Витрати, грн./од. Імовірність виграти торг
32,1 27,5 0,23
34,7 30,9 0,25
36,0 34,1 0,18
38,5 36,4 0,19
39,2 38,1 0,15

Задача 86

 

Оберіть вигідний варіант конкурсної ціни на основі представлених у таблиці даних про можливості підприємства та ймовірності оцінки ситуації.

 

Запропонована ціна, грн./од. Витрати, грн./од. Імовірність виграти торг
87,7 85,5 0,24
85,6 84,3 0,28
84,3 82,1 0,33
83,4 81,6 0,09
82,1 80,7 0,06

Задача 87

 

Оберіть вигідний варіант конкурсної ціни на основі представлених у таблиці даних про можливості підприємства та ймовірності оцінки ситуації.

 

Запропонована ціна, грн./од. Витрати, грн./од. Імовірність виграти торг
124,6 121,5 0,3
126,7 122,3 0,3
128,0 126,9 0,2
132,5 131,5 0,13
134,0 133,1 0,07

Задача 88

 

Визначте оптимальний розподіл бюджету фірми (1700 у.од.) між рекламними та товаророзподільчими засобами, яке забезпечить максимальний прибуток, якщо відомо:

- одна умовна одиниця вкладень у рекламу фірми приносить їй 15 у. од. прибутку, а одна умовна одиниця , вкладена у розподіл товарів – 25 у.од.;

- витрати на рекламу не повинні перевищувати 800-1500 у. од., а витрати на розподіл товару – 200-900 у.од.;

- загальні витрати на маркетинг не повинні перевищувати 1700 у. од.

 

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 438

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 76 | Задача 89

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.