Визначте оптимальний розподіл бюджету фірми (5000 у.од.) між рекламними та товаророзподільчими засобами, яке забезпечить максимальний прибуток, якщо відомо:
- одна умовна одиниця вкладень у рекламу фірми приносить їй 30 у. од. прибутку, а одна умовна одиниця , вкладена у розподіл товарів – 40 у.од.;
- витрати на рекламу не повинні перевищувати 3000-4300 у. од., а витрати на розподіл товару – 700-2000 у.од.;
- загальні витрати на маркетинг не повинні перевищувати 5000 у. од.
Задача 90
Визначте оптимальний розподіл бюджету фірми (8000 у.од.) між рекламними та товаророзподільчими засобами, яке забезпечить максимальний прибуток, якщо відомо:
- одна умовна одиниця вкладень у рекламу фірми приносить їй 10 у. од. прибутку, а одна умовна одиниця , вкладена у розподіл товарів – 15 у.од.;
- витрати на рекламу не повинні перевищувати 5000-7100 у. од., а витрати на розподіл товару – 900-3000 у.од.;
- загальні витрати на маркетинг не повинні перевищувати 8000 у. од.
Задача 91
Визначте оптимальний розподіл бюджету фірми (1500 у.од.) між рекламними та товаророзподільчими засобами, яке забезпечить максимальний прибуток, якщо відомо:
- одна умовна одиниця вкладень у рекламу фірми приносить їй 8 у. од. прибутку, а одна умовна одиниця , вкладена у розподіл товарів – 12 у.од.;
- витрати на рекламу не повинні перевищувати 600-1300 у. од., а витрати на розподіл товару – 200-900 у.од.;
- загальні витрати на маркетинг не повинні перевищувати 1500 у. од.
Задача 92
Визначте оптимальний розподіл бюджету фірми (2000 у.од.) між рекламними та товаророзподільчими засобами, яке забезпечить максимальний прибуток, якщо відомо:
- одна умовна одиниця вкладень у рекламу фірми приносить їй 12 у. од. прибутку, а одна умовна одиниця , вкладена у розподіл товарів – 16 у.од.;
- витрати на рекламу не повинні перевищувати 700-1600 у. од., а витрати на розподіл товару – 400-1300 у.од.;
- загальні витрати на маркетинг не повинні перевищувати 2000 у. од.