МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задача 93
Визначте оптимальний розподіл бюджету фірми (3000 у.од.) між рекламними та товаророзподільчими засобами, яке забезпечить максимальний прибуток, якщо відомо: - одна умовна одиниця вкладень у рекламу фірми приносить їй 5 у. од. прибутку, а одна умовна одиниця , вкладена у розподіл товарів – 8 у.од.; - витрати на рекламу не повинні перевищувати 800-2300 у. од., а витрати на розподіл товару – 700-2200 у.од.; - загальні витрати на маркетинг не повинні перевищувати 2000 у. од. Задача 94
Визначити валовий та цільовий прибуток фірми у наступному році. Розрахувати бюджет маркетингу за наступними напрямками маркетингової діяльності: реклама (2/3) та стимулювання збуту (1/3). Вихідні дані: - місткість ринку – 90 000 од; - зміна місткості ринку в наступному році – збільшення на 4 %; - частка фірми на ринку в наступному році – 15 %; - ринкова ціна продукції – 1800 грн./од.; - середні змінні витрати – 1100 грн./од.; - середні постійні витрати – 300 грн./од.; - основний капітал – 20 млн. грн.; - обіговий капітал – 6 млн. грн.; - рентабельність капіталу – 6 %.
Задача 95
Визначити валовий та цільовий прибуток фірми у наступному році. Розрахувати бюджет маркетингу за наступними напрямками маркетингової діяльності: реклама (2/3) та стимулювання збуту (1/3). Вихідні дані: - місткість ринку – 120 000 од; - зміна місткості ринку в наступному році – збільшення на 2 %; - частка фірми на ринку в наступному році – 12 %; - ринкова ціна продукції – 1500 грн./од.; - середні змінні витрати – 1100 грн./од.; - середні постійні витрати – 210 грн./од.; - основний капітал – 25 млн. грн.; - обіговий капітал – 8 млн. грн.; - рентабельність капіталу – 7 %. Задача 96
Визначити валовий та цільовий прибуток фірми у наступному році. Розрахувати бюджет маркетингу за наступними напрямками маркетингової діяльності: реклама (2/3) та стимулювання збуту (1/3). Вихідні дані: - місткість ринку – 70 000 од; - зміна місткості ринку в наступному році – збільшення на 5 %; - частка фірми на ринку в наступному році – 16 %; - ринкова ціна продукції – 2700 грн./од.; - середні змінні витрати – 2200 грн./од.; - середні постійні витрати – 300 грн./од.; - основний капітал – 22 млн. грн.; - обіговий капітал – 10 млн. грн.; - рентабельність капіталу – 9 %. Задача 97
Визначити валовий та цільовий прибуток фірми у наступному році. Розрахувати бюджет маркетингу за наступними напрямками маркетингової діяльності: реклама (2/3) та стимулювання збуту (1/3). Вихідні дані: - місткість ринку – 150 000 од; - зміна місткості ринку в наступному році – зменшення на 3 %; - частка фірми на ринку в наступному році – 12 %; - ринкова ціна продукції – 1200 грн./од.; - середні змінні витрати – 750 грн./од.; - середні постійні витрати – 200 грн./од.; - основний капітал – 15 млн. грн.; - обіговий капітал – 7 млн. грн.; - рентабельність капіталу – 10 %. Задача 98
Визначити валовий та цільовий прибуток фірми у наступному році. Розрахувати бюджет маркетингу за наступними напрямками маркетингової діяльності: реклама (2/3) та стимулювання збуту (1/3). Вихідні дані: - місткість ринку – 140 000 од; - зміна місткості ринку в наступному році – зменшення на 5 %; - частка фірми на ринку в наступному році – 18 %; - ринкова ціна продукції – 950 грн./од.; - середні змінні витрати – 500 грн./од.; - середні постійні витрати – 210 грн./од.; - основний капітал – 12 млн. грн.; - обіговий капітал – 5 млн. грн.; - рентабельність капіталу – 12 %. Задача 99
Визначити валовий та цільовий прибуток фірми у наступному році. Розрахувати бюджет маркетингу за наступними напрямками маркетингової діяльності: реклама (2/3) та стимулювання збуту (1/3). Вихідні дані: - місткість ринку – 85 000 од; - зміна місткості ринку в наступному році – зменшення на 2 %; - частка фірми на ринку в наступному році – 11 %; - ринкова ціна продукції – 3500 грн./од.; - середні змінні витрати – 2800 грн./од.; - середні постійні витрати – 400 грн./од.; - основний капітал – 30 млн. грн.; - обіговий капітал – 7 млн. грн.; - рентабельність капіталу – 6 %. Задача 100
Визначити валовий та цільовий прибуток фірми у наступному році. Розрахувати бюджет маркетингу за наступними напрямками маркетингової діяльності: реклама (2/3) та стимулювання збуту (1/3). Вихідні дані: - місткість ринку – 50 000 од; - зміна місткості ринку в наступному році – збільшення на 10 %; - частка фірми на ринку в наступному році – 8 %; - ринкова ціна продукції – 600 грн./од.; - середні змінні витрати – 320 грн./од.; - середні постійні витрати – 140 грн./од.; - основний капітал – 10 млн. грн.; - обіговий капітал – 3 млн. грн.; - рентабельність капіталу – 8 %. Задача 101
Розрахувати обсяг грошових коштів, які необхідні для залучення додаткових 10000 покупців за умови збереження структури витрат на проведення заходу.
Задача 102
Розрахувати обсяг грошових коштів, які необхідні для залучення додаткових 8000 покупців за умови збереження структури витрат на проведення заходу.
Задача 103
Розрахувати обсяг грошових коштів, які необхідні для залучення додаткових 12000 покупців за умови збереження структури витрат на проведення заходу.
Задача 104
Розрахувати обсяг грошових коштів, які необхідні для залучення додаткових 5000 покупців за умови збереження структури витрат на проведення заходу.
Задача 105
Розрахувати обсяг грошових коштів, які необхідні для залучення додаткових 15000 покупців за умови збереження структури витрат на проведення заходу.
Задача 106
Розрахувати обсяг грошових коштів, які необхідні для залучення додаткових 10000 покупців за умови збереження структури витрат на проведення заходу.
Задача 107
Розрахувати обсяг грошових коштів, які необхідні для залучення додаткових 10000 покупців за умови збереження структури витрат на проведення заходу.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|