Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 108

 

На підставі нижче наведених даних визначте абсолютну і відносну зміну загальних витрат на рекламні заходи, а також розрахуйте, скільки буде потрібно коштів для збільшення числа клієнтів на 2000 осіб за допомогою телереклами і реклами в пресі за умов збереження структури звітного періоду.

 

Рекламні заходи   Витрати на рекламу, тис. грн.   Вартість одного рекламного контакту, тис. грн.  
базісний період   звітний період   базісний період   звітний період  
Реклама в пресі Телереклама Зовнішня реклама       0,4 15,1 8,4   0,7 10,8 10,2  

 

Задача 109

 

На підставі нижче наведених даних визначте абсолютну і відносну зміну загальних витрат на рекламні заходи, а також розрахуйте, скільки буде потрібно коштів для збільшення числа клієнтів на 1500 осіб за допомогою телереклами і реклами в пресі за умов збереження структури звітного періоду.

 

Рекламні заходи   Витрати на рекламу, тис. грн.   Вартість одного рекламного контакту, тис. грн.  
базісний період   звітний період   базісний період   звітний період  
Реклама в пресі Телереклама Зовнішня реклама 1,6 12,2 6,4 1,8 11,8 8,2

 

Задача 110

 

На підставі нижче наведених даних визначте абсолютну і відносну зміну загальних витрат на рекламні заходи, а також розрахуйте, скільки буде потрібно коштів для збільшення числа клієнтів на 1000 осіб за допомогою телереклами і реклами в пресі за умов збереження структури звітного періоду.

 

Рекламні заходи   Витрати на рекламу, тис. грн.   Вартість одного рекламного контакту, тис. грн.  
базісний період   звітний період   базісний період   звітний період  
Реклама в пресі Телереклама Зовнішня реклама 3,5 10,2 7,4 3,7 9,8 8,3

 

 

Задача 111

 

На підставі нижче наведених даних визначте абсолютну і відносну зміну загальних витрат на рекламні заходи, а також розрахуйте, скільки буде потрібно коштів для збільшення числа клієнтів на 2500 осіб за допомогою телереклами і реклами в пресі за умов збереження структури звітного періоду.

 

Рекламні заходи   Витрати на рекламу, тис. грн.   Вартість одного рекламного контакту, тис. грн.  
базісний період   звітний період   базісний період   звітний період  
Реклама в пресі Телереклама Зовнішня реклама 4,2 9,3 5,1 4,7 10,1 5,4

 

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 93 | Задача 112

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.