Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії

Критерії екзаменаційного виміру знань студентів

Типові питання для підготовки до іспиту

з курсу «Історія України»

1. Охарактеризуйте дослов’янський етап державотворення на території України у найдавніші часи.

2. Політичний та соціально-економічний розвиток Київської Русі наприкінці ІХ – першій половині ХІІІ ст.

3. Розкрийте роль Київських князів у державотворчих процесах доби Давньої Русі (ІХ – ХІІІ ст.).

4. Галицько-Волинська держава як спадкоємиця традицій Київської Русі, її внутрішня та зовнішня політика.

5. Охарактеризуйте суспільно-політичний розвиток українських земель у складі іноземних держав (ХІV- середина ХVІІ століття).

6. Козацтво та його місце у системі соціально-економічних та політичних відносин в Україні (XV – перша половина XVІІ ст.).

7. Ґенеза українського козацтва та його історична роль (кінець ХV – ХVІІІ ст.).

8. Запорізька Січ, її виникнення, устрій та історичне значення (середина ХVІ – ХVІІІ ст.).

9. Національно-визвольна війна українського народу під проводом Б. Хмельницького в середині ХVІІ століття.

10. Охарактеризуйте діяльність гетьмана Б. Хмельницького в ході Національно-визвольної війни українського народу середини ХVІІ ст.

11. Формування Української держави в ході Національно-визвольної війни середини XVII століття, її найхарактерніші ознаки та історичне значення.

12. Охарактеризуйте соціально-політичну сутність та наслідки “Руїни” (друга половина ХVІІ ст.).

13. Гетьманщина як форма автономної української державності у складі Російської імперії. Остаточна ліквідація української державності у ІІ половині ХVІІІ ст.

14. Охарактеризуйте суспільно-політичне становище українських земель у складі Російської та Австро-Угорської імперій у ХІХ ст.

15. Український національний рух та процеси культурного відродження у ХІХ столітті. Роль Т.Г. Шевченка в українському національному русі.

16. Українська національно-демократична революція 1917-1920 рр., її досягнення та втрати.

17. Охарактеризуйте діяльність визначних постатей доби Української національно-демократичної революції 1917-1920 рр.

18. Визначте сутність нової економічної політики (НЕП) в Радянській Україні 1921- 1928 рр.

19. Охарактеризуйте соціально-економічне і політичне становище українських земель у 20-30 рр. ХХ ст.

20. Соціально-економічне становище України у 20-30-ті роки ХХ століття: політика індустріалізації та колективізації в Радянській Україні, їх сутність та наслідки.

21. Україна у роки Другої світової війни 1939-1945 рр.

22. Охарактеризуйте внесок українського народу у розгром нацистської Німеччини (1941-1945 рр.).

23. Соціально-економічні, демографічні й геополітичні наслідки Другої світової війни та їх вплив на Україну.

24. Охарактеризуйте процеси повоєнної відбудови та економічного розвитку України у 1946-1953 рр.

25. Охарактеризуйте соціально-економічні реформи в УРСР у другій половині 50-х - 60-х рр. ХХ століття.

26. Дисидентський рух в Україні в 1965-1985 рр. та його вплив на національно-культурні та політичні процеси.

27. Демократизація суспільно-політичного життя в УРСР у період перебудови (1985-1991 рр.).

28. Охарактеризуйте суспільно-політичні процеси, становлення та розвиток новітньої української державності у 1991- 2009 рр.

29. Соціально-економічні перетворення в незалежній Україні, їх сутність та мета.

30. Розкрийте основні напрямки зовнішньої політики України у новітню добу (1991-2010 рр.).

з курсу «Історія України»

Максимальною кількістю балів – від 90 до 100 - оцінюється письмова робота студента, у якій:

- вказується актуальність питання, показаний зв’язок з проблемами сучасного державотворення, надана характеристика джерельної бази; підкреслено наукове, пізнавальне та виховне значення теми;

- правильно вказані час і місце історичних подій, імена та прізвища політичних та державних діячів тощо;

- питання пов’язується з профілем навчального закладу і майбутньою фаховою спеціальністю, наведені приклади краєзнавчого характеру та історії Одеського університету, вищих навчальних закладів м. Одеси;

- наведені узагальнення і підсумки з питання, вказане його місце в історії державотворення в Україні;

- безпомилково виконанні тестові завдання.

 

Кількістю балів – від 70 до 89 – оцінюється письмова робота студента, у якій:

- вказується актуальність питання, стисло характеризується історіографічна та джерельна база;

- у хронологічній послідовності правильно висвітлюється суть питання;

- правильно вказані час і місце історичних подій, імена та прізвища політичних та державних діячів тощо;

- наведені узагальнення і підсумки з питання, вказане його місце в історії державотворення в Україні;

- безпомилково виконані тестові завдання.

 

Мінімальною кількістю балів – від 50 до 69 – оцінюється письмова робота, у якій:

- у хронологічній послідовності правильно висвітлюється суть питання;

- правильно вказані час і місце історичних подій, імена та прізвища політичних та державних діячів тощо;

- тестові завдання виконані з помилками.

 

Кількістю балів до 50 оцінюється робота, яка не відповідає наведеним вище вимогам.

 


Читайте також:

  1. Алгебраїчні критерії стійкості
  2. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  3. Види критеріїв оптимальності
  4. Види планів щодо різних критеріїв
  5. Види та критерії вибору заходів медичного характеру
  6. Вимоги до критеріїв прийняття управлінських рішень
  7. Вимоги до критеріїв прийняття управлінських рішень
  8. Групи та критерії відповідності для права перебувати на спрощеній системі
  9. Для того щоб віднести конкретну країну (або групу країн) до певної соціально-економічної підсистеми, потрібна наявність усіх трьох згаданих критеріїв.
  10. Допоміжні критерії для прийняття рішень щодо завдань категорії А.
  11. Етап 1. Визначення стандартів та критеріїв
  12. Етапи розвитку природокористування в Україні. Критерії ефективності природокористування.




Переглядів: 458

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тематика | Мета і завдання курсу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.