МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
КритеріїКритерії екзаменаційного виміру знань студентів Типові питання для підготовки до іспиту з курсу «Історія України» 1. Охарактеризуйте дослов’янський етап державотворення на території України у найдавніші часи. 2. Політичний та соціально-економічний розвиток Київської Русі наприкінці ІХ – першій половині ХІІІ ст. 3. Розкрийте роль Київських князів у державотворчих процесах доби Давньої Русі (ІХ – ХІІІ ст.). 4. Галицько-Волинська держава як спадкоємиця традицій Київської Русі, її внутрішня та зовнішня політика. 5. Охарактеризуйте суспільно-політичний розвиток українських земель у складі іноземних держав (ХІV- середина ХVІІ століття). 6. Козацтво та його місце у системі соціально-економічних та політичних відносин в Україні (XV – перша половина XVІІ ст.). 7. Ґенеза українського козацтва та його історична роль (кінець ХV – ХVІІІ ст.). 8. Запорізька Січ, її виникнення, устрій та історичне значення (середина ХVІ – ХVІІІ ст.). 9. Національно-визвольна війна українського народу під проводом Б. Хмельницького в середині ХVІІ століття. 10. Охарактеризуйте діяльність гетьмана Б. Хмельницького в ході Національно-визвольної війни українського народу середини ХVІІ ст. 11. Формування Української держави в ході Національно-визвольної війни середини XVII століття, її найхарактерніші ознаки та історичне значення. 12. Охарактеризуйте соціально-політичну сутність та наслідки “Руїни” (друга половина ХVІІ ст.). 13. Гетьманщина як форма автономної української державності у складі Російської імперії. Остаточна ліквідація української державності у ІІ половині ХVІІІ ст. 14. Охарактеризуйте суспільно-політичне становище українських земель у складі Російської та Австро-Угорської імперій у ХІХ ст. 15. Український національний рух та процеси культурного відродження у ХІХ столітті. Роль Т.Г. Шевченка в українському національному русі. 16. Українська національно-демократична революція 1917-1920 рр., її досягнення та втрати. 17. Охарактеризуйте діяльність визначних постатей доби Української національно-демократичної революції 1917-1920 рр. 18. Визначте сутність нової економічної політики (НЕП) в Радянській Україні 1921- 1928 рр. 19. Охарактеризуйте соціально-економічне і політичне становище українських земель у 20-30 рр. ХХ ст. 20. Соціально-економічне становище України у 20-30-ті роки ХХ століття: політика індустріалізації та колективізації в Радянській Україні, їх сутність та наслідки. 21. Україна у роки Другої світової війни 1939-1945 рр. 22. Охарактеризуйте внесок українського народу у розгром нацистської Німеччини (1941-1945 рр.). 23. Соціально-економічні, демографічні й геополітичні наслідки Другої світової війни та їх вплив на Україну. 24. Охарактеризуйте процеси повоєнної відбудови та економічного розвитку України у 1946-1953 рр. 25. Охарактеризуйте соціально-економічні реформи в УРСР у другій половині 50-х - 60-х рр. ХХ століття. 26. Дисидентський рух в Україні в 1965-1985 рр. та його вплив на національно-культурні та політичні процеси. 27. Демократизація суспільно-політичного життя в УРСР у період перебудови (1985-1991 рр.). 28. Охарактеризуйте суспільно-політичні процеси, становлення та розвиток новітньої української державності у 1991- 2009 рр. 29. Соціально-економічні перетворення в незалежній Україні, їх сутність та мета. 30. Розкрийте основні напрямки зовнішньої політики України у новітню добу (1991-2010 рр.). з курсу «Історія України» Максимальною кількістю балів – від 90 до 100 - оцінюється письмова робота студента, у якій: - вказується актуальність питання, показаний зв’язок з проблемами сучасного державотворення, надана характеристика джерельної бази; підкреслено наукове, пізнавальне та виховне значення теми; - правильно вказані час і місце історичних подій, імена та прізвища політичних та державних діячів тощо; - питання пов’язується з профілем навчального закладу і майбутньою фаховою спеціальністю, наведені приклади краєзнавчого характеру та історії Одеського університету, вищих навчальних закладів м. Одеси; - наведені узагальнення і підсумки з питання, вказане його місце в історії державотворення в Україні; - безпомилково виконанні тестові завдання.
Кількістю балів – від 70 до 89 – оцінюється письмова робота студента, у якій: - вказується актуальність питання, стисло характеризується історіографічна та джерельна база; - у хронологічній послідовності правильно висвітлюється суть питання; - правильно вказані час і місце історичних подій, імена та прізвища політичних та державних діячів тощо; - наведені узагальнення і підсумки з питання, вказане його місце в історії державотворення в Україні; - безпомилково виконані тестові завдання.
Мінімальною кількістю балів – від 50 до 69 – оцінюється письмова робота, у якій: - у хронологічній послідовності правильно висвітлюється суть питання; - правильно вказані час і місце історичних подій, імена та прізвища політичних та державних діячів тощо; - тестові завдання виконані з помилками.
Кількістю балів до 50 оцінюється робота, яка не відповідає наведеним вище вимогам.
Читайте також:
|
||||||||
|