Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МНОЖЕННЯ ПОНЯТЬ

Таблиця 3

Види відношень між поняттями Вихідні поняття Результат додавання у формальному вигляді Результат додавання понять у діаграмах Ейлера
Тотожні А – вертоліт В – гелікоптер А*+А=А=В
Підпорядковані А – економіка В – ринкова економіка А*В=B
Перехресні (перетину) А – економіст В – депутат А*В=А’’=B’’
Співпідпоряд­ковані А – фінансист В – аудитор С – економіст А*В=Ø
Протилежні А – суспільна власність В – приватна власність А*В=Ø
Суперечні А – працездатний В – непрацездатний А*В=Ø

 

Віднімання понять. Це — операція над обсягами понять, сутність якої полягає в тому, що утворюється нове поняття, елементи якого не входять до поняття, яке віднімається (див. табл. 4).

Наприклад, якщо від класу «студенти» відняти клас «спортсмени», то залишаться студенти-неспортсмени.Операція віднімання класів дає клас, який виключає елементи класів, що віднімаються.

 

 
 

 


Таблиця 4


Читайте також:

  1. Аксіоми додавання і множення
  2. Безстатеве розмноження та його біологічне значення
  3. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.
  4. Взаємозв’язок понять індивід, особистість, індивідуальність
  5. Види понять
  6. Визначення добутку на множині цілих невід’ємних чисел, його існування та єдиність. Операція множення та її основні властивості (закони).
  7. Визначення маркетингу й ключових понять курсу
  8. Визначення основних понять і термінів
  9. Визначення основних понять.
  10. Визначення основних понять.
  11. Визначення основних понять.
  12. Визначення понять біогеоценоз, фітоценоз




Переглядів: 1055

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДОДАВАННЯ ПОНЯТЬ | ВІДНІМАННЯ ПОНЯТЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.