Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Міністерство освіти і науки України

Тернопільський національний економічний університет

Факультет аграрної економіки і менеджменту

 

Кафедра аграрного

менеджменту і права

 

КОМПЛЕКСНЕ ПРАКТИЧНЕ ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ

З КУРСУ

«МЕНЕДЖМЕНТ»

Виконала:

студентка групи ОПЗ-31

Н.В. Козак

__________________________

(підпис)

 

Керівник курсу:

к.е.н, доцент кафедри аграрного менеджменту і права

Л.І. Заставнюк

__________________________

(підпис)

Оцінка:___________________

ТЕРНОПІЛЬ – 2014


РОЗДІЛ VІІ

ПРОПОНОВАНІ ВАРІАНТИ ЗАВДАНЬ

 

ВАРІАНТ 1

Виконання КПІЗ – на протязі семестру.

Здача виконаного завдання до «___»______2014 р.

Завдання 1. Написання наукової доповіді

У даному завданні необхідно розкрити тему наукової доповіді (обсяг до 10-ти сторінок друкованого тексту, Times New Roman, шрифт – 14, інтервал – 1,5) згідно встановлених вимог вищої школи. В межах наукової доповіді необхідно дослідити дискусійні та інші проблемні питання, наукові бачення вітчизняних та зарубіжних вчених на вказану тему, з виділенням їх основних положень і головних ідей з особистою аргументованою оцінкою і рекомендаціями, власними зауваженнями та висновками до досліджуваних питань проблемної теми. Із періодичних видань (газет, наукових журналів, збірників наукових статей) віднайдіть та здійсніть аналіз не менш як 5-ти наукових статей за останні три роки за темою:

«Соціально-психологічні методи менеджменту та їх роль у діяльності сучасної організації»

Обов’язковим є складання списку використаних джерел та формування додатку із ксерокопій використаних статей.

 

Завдання 2. Практичне завдання

Складіть кросворд на основі теми «Історія розвитку менеджменту». Кросворд повинен містити 15-25 запитань. Структура кросворду наступна:

1) наочно зображений кросворд із кодуванням запитань цифровими знаками;

2) перелік запитань;

3) наочно зображений кросворд із вписаними правильними відповідями.

 

Завдання 3. Тести та обґрунтування основних понять з менеджменту

І. ВИБЕРІТЬ ОДНУ ВІРНУ ВІДПОВІДЬ:

1. Ієрархія –

а.характеризує визнані правила і норми поведінки.

б.характеризує середовище існування організації;

в.характеризує систему підпорядкування нижчестоящих підрозділів вищестоящим;

г характеризує механізм управління на рівні підприємства.

2. Менеджмент як функція –

а.це процес ефективного використання теоретичних знань у практичній діяльності;

б.це орган або апарат управління сучасними організаціями;

в.це особливий вид людської діяльності, направлений на досягнення визначеної мети;

г.це поєднання всі види управлінської діяльності у єдиний ланцюг;

д. це категорія людей, які управляють організацією.


Читайте також:

  1. Http://www.minjust.gov.ua Міністерство юстиції України
  2. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  3. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  4. Q Конституція України від 28 червня 1996 р. // Відомості Верховної Ради України – 1996 - № 30 – Ст. 141
  5. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  6. V. Постанови Пленуму Верховного Суду України
  7. VI. Накази Генерального прокурора України
  8. X. Зарахування вступників на основі повної загальної середньої освіти, які досягли визначних успіхів у вивченні профільних предметів
  9. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  10. А/. Верховна Рада України.
  11. АГД як галузь економічної науки
  12. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗДІЛ ІV | Який внесок школи наукового управління?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.