Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття № 1 з теми 16.

План

1. Загальна характеристика злочинів проти авторитету органів державної влади, органів місцевого самоврядування та об'єднань громадян.

2. Наруга над державними символами.

3. Опір представникові влади, працівникові правоохоронного органу, державному виконавцю, члену громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону або військовослужбовцеві, уповноваженій особі Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.

4. Втручання у діяльність працівника правоохоронного органу, працівника державної виконавчої служби .

5. Погроза або насильство щодо працівника правоохоронного органу.

6. Посягання на життя працівника правоохоронного органу, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону або військовослужбовця.

Семінарське заняття № 2 з теми 16.

План

1. Захоплення представника влади або працівника правоохоронного органу як заручника.

2. Самовільне присвоєння владних повноважень або звання службової особи.

3. Підкуп працівника підприємства, установи чи організації.

4. Примушування до виконання чи невиконання цивільно-правових зобов’язань.

5. Самоправство.

6. Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів.

 

Практичне заняття № 1 з теми 16.

План

 

1. Незаконне перешкоджання організації або проведенню зборів, мітингів, походів і демонстрацій.

2. Втручання у діяльність державного діяча.

3. Вирішити задачі, що містяться у „Збірнику завдань з Особливої частини кримінального права”.

 

Практичне заняття № 2 з теми 16.

План

1. Погроза або насильство щодо державного чи громадського діяча.

2. Умисне знищення або пошкодження майна працівника правоохоронного органу.

3. Вирішити задачі, що містяться у „Збірнику завдань з Особливої частини кримінального права”.

 

Самостійна робота теми 16.

План

1. Перешкоджання діяльності народного депутата України та депутата місцевої ради.

2. Викрадення, привласнення, вимагання документів, штампів, печаток, заволодіння ними шляхом шахрайства чи зловживання службовим становищем або їх пошкодження.

Питання для самоконтролю:

1. Що є предметом злочину, передбаченого ст. 338 КК України?

2. Що таке опір як ознака об’єктивної сторони злочину, передбаченого ст. 342 КК України?

3. Чим опір (ст. 342 КК) відрізняється від злісної непокори (ст. 185 КпАП)?

4. Що слід розуміти під виконанням службових обов’язків представником влади або працівником правоохоронного органу?

5. Хто належить до представників влади?

6. Хто відноситься до працівників правоохоронних органів?

7. В чому полягає відмінність між злочином, передбаченим ст. 349 КК України, і захопленням заручників (ст. 147 КК України)?

8. Які ознаки характеризують об’єктивну сторону злочину, передбаченого ст. 356 КК України?

9. Чим відрізняється злочин, передбачений ст. 354 КК України від прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою (ст. 368 КК України)?

Теми рефератів, доповідей:

1. Відмінність посягання на життя працівника правоохоронного органу, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону або військовослужбовця від умисного вбивства особи чи її близького родича у зв’язку з виконанням цією особою службового або громадського обов’язку.

2. Відмінність опору від злісної непокори працівнику правоохоронного органу.

3. Порівняльна характеристика “Вимагання” та “Примушування до виконання чи невиконання цивільно-правових зобов’язань”.

Література до теми:[14, 15, 29, 39, 59, 60, 61, 68, 72, 74, 76, 78, 79, 85, 113-116, 125-132, 136, 137, 139-146, 149, 150, 152, 172, 176, 190, 192, 200, 228, 239].

 

 


Лекція - год.
Семінарське заняття 2 год.
Практичне заняття 2 год.
Самостійна робота - год.

Ключові терміни та поняття до теми:

Електронно-обчислювальна машина (комп'ютер) – комплекс електронних та інших технічних пристроїв, за допомогою якого здійснюється автоматична обробка даних. Комп'ютерна інформація - це текстова, графічна чи будь-яка інша інформація (дані), яка існує в електронному вигляді, зберігається на відповідних носіях і може створюватись, змінюватись чи використовуватись за допомогою ЕОМ.

Електронно-обчислювальні машини (комп’ютери), комп’ютерні системи, комп’ютерні мережі, мережі електрозв’язку, комп’ютерна інформація, носії комп’ютерної інформації.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 314

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарське заняття № 1 з теми 15. | Семінарське заняття з теми 17.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.