Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття з теми 17.

План

1. Загальна характеристика злочинів у сфері використання електронно-обчислювальних машин (комп’ютерів), систем та комп’ютерних мереж і мереж електрозв’язку.

2. Несанкціоноване втручання в роботу електронно-обчислювальних машин (комп’ютерів), автоматизованих систем, комп’ютерних мереж чи мереж електрозв’язку.

3. Створення з метою використання, розповсюдження або збуту шкідливих програмних чи технічних засобів, а також їх розповсюдження або збут.

4. Несанкціоновані збут або розповсюдження інформації з обмеженим доступом, яка зберігається в електронно-обчислювальних машинах (комп’ютерах), автоматизованих системах, комп’ютерних мережах або на носіях такої інформації.

5. Несанкціоновані дії з інформацією, яка оброблюється в електронно-обчислювальних машинах (комп’ютерах), автоматизованих системах, комп’ютерних мережах або зберігається на носіях такої інформації, вчинені особою, яка має право доступу до неї.

 

Практичне заняття з теми 17.

План

1. Порушення правил експлуатації електронно-обчислювальних машин (комп’ютерів), автоматизованих систем, комп’ютерних мереж чи мереж електрозв’язку або порядку чи правил захисту інформації, яка в них оброблюється.

2. Перешкоджання роботі електронно-обчислювальних машин (комп’ютерів), автоматизованих систем, комп’ютерних мереж чи мереж електрозв’язку шляхом масового розповсюдження повідомлень електрозв’язку.

3. Вирішити задачі, що містяться у „Збірнику завдань з Особливої частини кримінального права”.

 

Питання для самоконтролю:

1. Що є предметом злочину, передбаченого ст. 361 КК України?

2. Що таке автоматизовані електронно-обчислювальні машини (комп’ютери)?

3. Що таке носії ком’ютерної інормації?

4. Що таке шкідливі програмні чи технічні засоби?

5. Що слід розуміти під несанкціонованим втручанням в роботу електронно-обчислювальних машин (комп’ютерів), автоматизованих систем комп’ютерних мереж чи мереж електрозв’язку (ст. 361 КК України)?

6. Що слід розуміти під значною шкодою у статтях 361-3631 КК України?

7. Хто є суб’єктом злочину, передбаченого ст. 362 КК України?

8. Які ознаки об’єктивної сторони злочину, передбаченого ст. 363 КК України та який це склад злочину за конструкцією об’єктивної сторони?

9. Хто є суб’єктом злочину, передбаченого ст. 363 КК України?

Теми рефератів, доповідей:

1. Спірні питання визначення предмету злочинів, передбачених розділом ХVІ Особливої частини КК України.

2. Напрямки удосконалення кримінально-правової боротьби з комп’ютерними злочинами.

 

Література до теми:[8, 14, 15, 53, 57, 113, 125-132, 133, 137, 139-145, 149, 150, 161, 173, 191, 194, 203, 210, 234].

 

 

 
 


Лекція 2 год.
Семінарське заняття 4 год.
Практичне заняття 4 год. + МК
Самостійна робота 2 год.

Ключові терміни та поняття до теми:

Службовими особами є особи, які постійно чи тимчасово здійснюють функції представників влади, а також обіймають постійно чи тимчасово на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форми власності посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарчих обов’язків, або виконують такі обов’язки за спеціальним повноваженням.

Службова особа, зловживання владою, перевищення влади, службове становище та службові повноваження, службове підроблення, службова недбалість, неправомірна вигода.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 284

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарське заняття № 1 з теми 16. | Семінарське заняття № 1 з теми 18.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.