Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи навчання

Курс «Кримінально-виконавче право» вивчається за допомогою наступних форм та методів навчання: лекційні заняття, семінарські та практичні заняття,самостійна робота, робота в групах, індивідуальні консультації, виконання рефератів.

Лекційні заняття передбачають викладення нового теоретичного матеріалубезпосередньо викладачем. Лекції охоплюють основний матеріал навчальної дисципліни.

Семінарське заняття – це форма навчального заняття, на якому студентамививчаються попередньо визначені теми навчальної дисципліни шляхом відповідей напитання викладача. Студентами на ці заняття готуються доповіді по темах, що вивчаються.

Викладачем організується дискусія по проблемних питаннях теорії та практики кримінально-виконавчого права. Самостійна робота студента по підготовці до семінарського заняттяфіксується в робочому зошиті. Його ведення є обов’язковим для кожного студента. Робота насемінарському занятті передбачає реферативну форму виступу. Теми рефератіввизначаються викладачем згідно переліку, який міститься в робочій програмі. Викладачемоцінюються виступи студентів, їх участь у дискусії, знання та вміння відстоювати своюпозицію.

Практичне заняття як форма навчання спрямована на формування у студентапрактичних навичок застосування теоретичних знань та діючого законодавства привирішенні практичних завдань. Самостійна робота студента по підготовці до практичногозаняття фіксується в робочому зошиті, ведення якого є обов’язковим для кожного студента.

Самостійна робота визначається навчальною програмою дисципліни, методичнимиматеріалами, завданнями та вказівками викладача. Вона забезпечується цілою низкоюнавчально-методичних засобів, які застосовуються при вивченні дисципліни: підручник,навчальні та методичні посібники, конспект лекцій, робочі зошити, рекомендована науковафахова монографічна і періодична література. Самостійна робота може виконуватися убібліотеці, навчальних кабінетах, комп’ютерних класах, а також в домашніх умовах.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 347

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Реферативні повідомлення | Методи контролю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.