Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестування

Існує два види тестування:

• наукове;

• буденне, практичне (вживане в учбовому процесі). У учбовому процесі тести застосовуються в основному для перевірки якості знань. До 60-х рр. сенс тестів убачався в диференціації студентів по знаннях. Після 60-х рр. тести стали орієнтуватися на критерійну диференціацію (критерійно-орієнтовані тести). Тести можуть бути гомогенними (по одному предмету) і гетерогенними (перевіряється сума знань). Тестування припускає системність.

В рамках одного вузу воно повинне проводитися від моменту надходження студентів до моменту закінчення ними вузу. Це системна робота з своїм фінансуванням і своїм штатом. Фахівці з тестування мало. Вся наукова і методична література в основному англійською мовою. На Заході чим вище рівень розвитку тестового контролю, тим вище рейтинг вузу. Нідерланди є центром тестування. Потім йдуть Японія, Австралія, США.

Тест - це сукупність завдань, випробуваних на основі наукових критеріїв для педагогічного вимірювання в тих або інших цілях.

Цілі тестового контролю можуть бути наступними:

• узагальнюючі - підвищення якості навчання;

• локальні (конкретні) цілі:

1. Об'єктивна оцінка об'єму знань студентів.

2. Профорієнтація і профвідбір. Тести встановлюють адекватність вибору професії абітурієнтами.

3. Підсумкова атестація і акредитація вузів. В даний час в Росії створені з цією метою групи розробників - 5-6 вузів, що працюють по різних спеціальностях.

4. Виявлення структури знань у студентів (схема 5.3). Особлива увага приділяється структурі, а не об'єму знань в Японії.

5. Система повного засвоєння знань. Ця система особливо популярна в західних країнах. Виявляються нулі в тестах і відповідно заповнюються пропуски в знаннях.

6. Оцінка ефективності роботи кафедри, викладання читаних на ній предметів.

Для наукового створення тестів необхідні:

1. Методологія (теорія методів створення тестів). Традиційно в тестуванні склалися дві методології:

• методологія створення тестів до 1920-1960-х років.;

• сучасна методологія, звана латентно (скритний) - структурний аналіз.

2. Теорія педагогічних вимірювань.

Для виділення предмету вимірювання спочатку необхідно концептуально вирішити - "що таке знання". Тому дуже складно виділити предмет вимірювань.

3. Педагогічна теорія тесту (якийсь понятійний апарат, форми завдання, методи відбору змісту і т.д.).

Все вищевикладене дозволяє уточнити формулювання поняття "тест". Тест - система завдань зростаючої трудності специфічної форми, що дозволяє об'єктивно оцінювати рівень і структуру знань студентів.

Одиницями тестування служать тестові завдання - це одна одиниця контрольного матеріалу, сформульована у вигляді твердження, пропозиції з невідомим, що задовольняє ряду вимог. Тестове завдання - завдання в тестовій формі, що пройшло електронну перевірку і певним чином оцінене.


Читайте також:

  1. Для детального тестування
  2. ЕКСПЕРИМЕНТ (ТЕСТУВАННЯ)
  3. Етап тестування
  4. Метод тестування
  5. Методика тестування КІСП аудитором
  6. Оскарження або опротестування.
  7. Оскарження або опротестування.
  8. Перегляд у порядку нагляду рішень, ухвал, постанов у цивільній справі, завдання, суб‘єкти опротестування, суди, які розглядають справи.
  9. ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ КОНТРОЛЬНОГО ТЕСТУВАННЯ
  10. Пробне тестування
  11. Протокол тестування
  12. Процес тестування




Переглядів: 919

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Чинник часу | Форми тестових завдань I. Закрита форма.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.