МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТестуванняІснує два види тестування: • наукове; • буденне, практичне (вживане в учбовому процесі). У учбовому процесі тести застосовуються в основному для перевірки якості знань. До 60-х рр. сенс тестів убачався в диференціації студентів по знаннях. Після 60-х рр. тести стали орієнтуватися на критерійну диференціацію (критерійно-орієнтовані тести). Тести можуть бути гомогенними (по одному предмету) і гетерогенними (перевіряється сума знань). Тестування припускає системність. В рамках одного вузу воно повинне проводитися від моменту надходження студентів до моменту закінчення ними вузу. Це системна робота з своїм фінансуванням і своїм штатом. Фахівці з тестування мало. Вся наукова і методична література в основному англійською мовою. На Заході чим вище рівень розвитку тестового контролю, тим вище рейтинг вузу. Нідерланди є центром тестування. Потім йдуть Японія, Австралія, США. Тест - це сукупність завдань, випробуваних на основі наукових критеріїв для педагогічного вимірювання в тих або інших цілях. Цілі тестового контролю можуть бути наступними: • узагальнюючі - підвищення якості навчання; • локальні (конкретні) цілі: 1. Об'єктивна оцінка об'єму знань студентів. 2. Профорієнтація і профвідбір. Тести встановлюють адекватність вибору професії абітурієнтами. 3. Підсумкова атестація і акредитація вузів. В даний час в Росії створені з цією метою групи розробників - 5-6 вузів, що працюють по різних спеціальностях. 4. Виявлення структури знань у студентів (схема 5.3). Особлива увага приділяється структурі, а не об'єму знань в Японії. 5. Система повного засвоєння знань. Ця система особливо популярна в західних країнах. Виявляються нулі в тестах і відповідно заповнюються пропуски в знаннях. 6. Оцінка ефективності роботи кафедри, викладання читаних на ній предметів. Для наукового створення тестів необхідні: 1. Методологія (теорія методів створення тестів). Традиційно в тестуванні склалися дві методології: • методологія створення тестів до 1920-1960-х років.; • сучасна методологія, звана латентно (скритний) - структурний аналіз. 2. Теорія педагогічних вимірювань. Для виділення предмету вимірювання спочатку необхідно концептуально вирішити - "що таке знання". Тому дуже складно виділити предмет вимірювань. 3. Педагогічна теорія тесту (якийсь понятійний апарат, форми завдання, методи відбору змісту і т.д.). Все вищевикладене дозволяє уточнити формулювання поняття "тест". Тест - система завдань зростаючої трудності специфічної форми, що дозволяє об'єктивно оцінювати рівень і структуру знань студентів. Одиницями тестування служать тестові завдання - це одна одиниця контрольного матеріалу, сформульована у вигляді твердження, пропозиції з невідомим, що задовольняє ряду вимог. Тестове завдання - завдання в тестовій формі, що пройшло електронну перевірку і певним чином оцінене. Читайте також:
|
||||||||
|