МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТестуванняІснує два види тестування: • наукове; • буденне, практичне (вживане в учбовому процесі). У учбовому процесі тести застосовуються в основному для перевірки якості знань. До 60-х рр. сенс тестів убачався в диференціації студентів по знаннях. Після 60-х рр. тести стали орієнтуватися на критерійну диференціацію (критерійно-орієнтовані тести). Тести можуть бути гомогенними (по одному предмету) і гетерогенними (перевіряється сума знань). Тестування припускає системність. В рамках одного вузу воно повинне проводитися від моменту надходження студентів до моменту закінчення ними вузу. Це системна робота з своїм фінансуванням і своїм штатом. Фахівці з тестування мало. Вся наукова і методична література в основному англійською мовою. На Заході чим вище рівень розвитку тестового контролю, тим вище рейтинг вузу. Нідерланди є центром тестування. Потім йдуть Японія, Австралія, США. Тест - це сукупність завдань, випробуваних на основі наукових критеріїв для педагогічного вимірювання в тих або інших цілях. Цілі тестового контролю можуть бути наступними: • узагальнюючі - підвищення якості навчання; • локальні (конкретні) цілі: 1. Об'єктивна оцінка об'єму знань студентів. 2. Профорієнтація і профвідбір. Тести встановлюють адекватність вибору професії абітурієнтами. 3. Підсумкова атестація і акредитація вузів. В даний час в Росії створені з цією метою групи розробників - 5-6 вузів, що працюють по різних спеціальностях. 4. Виявлення структури знань у студентів (схема 5.3). Особлива увага приділяється структурі, а не об'єму знань в Японії. 5. Система повного засвоєння знань. Ця система особливо популярна в західних країнах. Виявляються нулі в тестах і відповідно заповнюються пропуски в знаннях. 6. Оцінка ефективності роботи кафедри, викладання читаних на ній предметів. Для наукового створення тестів необхідні: 1. Методологія (теорія методів створення тестів). Традиційно в тестуванні склалися дві методології: • методологія створення тестів до 1920-1960-х років.; • сучасна методологія, звана латентно (скритний) - структурний аналіз. 2. Теорія педагогічних вимірювань. Для виділення предмету вимірювання спочатку необхідно концептуально вирішити - "що таке знання". Тому дуже складно виділити предмет вимірювань. 3. Педагогічна теорія тесту (якийсь понятійний апарат, форми завдання, методи відбору змісту і т.д.). Все вищевикладене дозволяє уточнити формулювання поняття "тест". Тест - система завдань зростаючої трудності специфічної форми, що дозволяє об'єктивно оцінювати рівень і структуру знань студентів. Одиницями тестування служать тестові завдання - це одна одиниця контрольного матеріалу, сформульована у вигляді твердження, пропозиції з невідомим, що задовольняє ряду вимог. Тестове завдання - завдання в тестовій формі, що пройшло електронну перевірку і певним чином оцінене. Читайте також:
|
||||||||
|