Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Процес тестування

Тестування ступеня ухвалення

Знаходження помилок

Динамічні тести знаходження помилок можна класифікувати таким чином:

· Функціональні тести - отримання знань про вимоги тестованих функцій. Система розглядається як чорний ящик, який виконує функції невідомим чином.

· Структурне тестування - отримання знань про методи реалізації тестованих функцій.

Система, що розробляється для конкретного користувача, доставляється йому для тестування ступеня ухвалення. Такі тести називаються альфа-тестами. У разі комерційного ПЗ деякі копії доставляються вибраним користувачам для тестування. Такі тести називаються бета-тестами.

Різні частини тестуються на різних етапах розробки. Типовий тестований елемент показаний в таблиці 11.8.1.

Тестований елемент Опис тестування
Продуктивність Тестується продуктивність програми і її функцій.
Інтерфейс Тестуються інтерфейси на відповідність вимогам.
Властивості організації Тестується: логістика, організація, зручність використання, складність вхідних інструкцій, вивід на екран, якість повідомлень, якість повідомлень про помилки, рівень якості допоміжних файлів.
Використання ресурсів Тестуються використання одиниць пам'яті: пам'ять, диски.
Безпека Тестується гнучкість інструкцій, конфіденційність, приватність, цілісність, доступність. Тестуються паролі, доступ до файлів, захищеність від атак ззовні.
Переносимість Тестується можливість роботи у інших середовищах, режимах встановлення, з іншими бібліотеками, режимами графіки (в різних версіях Windows та Unix).
Надійність Вимірюється середній час між помилками.
Підтримування Вимірюється середній час відновлення програми від помилок, тобто проміжок часу, починаючи з виникнення помилки і закінчуючи відновленим станом програми.
Безпечність ПЗ Оптимізація наслідків збою, наприклад, втрати електроенергії.
Можливість модифікації Властивоті роботи ПЗ вимірюються шляхом змін припущень та умов.
Навантаження на ПЗ Тестується робота програми в екстримальних умовах, тобто з максимальною кількістю користувачів, великими файлами, скриптами, базами даних. Тривалість тестування не є важливою. Найважливіше - можливість справлятися з екстримальними умовами роботи.
Масштабованість програми Відповідність вимогам (серед інших - вимогам часу) зі збільшенням навантаження.
Повнота вимог Тестуються формулювання вимог
Прийнятність програми Тестування ступеню задоволення кінцевого користувача
Якість документації Тестування якості документації.

Таблиця 11.8.1. Типові тестовані елементи.

Статистичне тестування елементів

Статистичне тестування засноване на випадкових даних. Правильна робота програми тестується, базуючись на даних, і результати порівнюються з правильними. Тестування відбувається циклічно.

Статистичне тестування вимагає отримання даних, які відображають реальні приклади. Але їх важко отримати, тому результати можуть бути невірні.

Вважається, що програма тестується в типових і виняткових ситуаціях.

Перевага статистичного тестування полягає в можливості його автономної роботи, що дає змогу провести багатократне тестування. Хоча ця методика не дуже ефективна.


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. IV. План навчального процесу.
  5. Iзобаричний процес
  6. Iзотермiчний процес
  7. Iзохоричний процес
  8. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  9. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  10. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. А/. Поняття про судовий процес.




Переглядів: 901

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аудит проекту розробки ПЗ | Тестування методом чорного ящика

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.