Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форми тестових завдань I. Закрита форма.

Завдання містить основну частину і відповіді, сформульоване укладачем.

Інструкція указує: знайти номер правильної відповіді. Завдання містить dva-try правильних відповіді. Ця форма технологічна, оскільки дозволяє виявити певний об'єм знань.

ВИМОГИ ДО ТЕСТУ ЗАКРИТОЇ ФОРМИ

1. Стандартна інструкція.

2. Рівна правдоподібність завдань.

3. Повна ясність тексту (не повинно бути різночитань).

4. Гранична стислість (5-6 слів).

5. Проста стилістична конструкція.

6. У завдання включаються більше слова, чим у відповідь.

7. Всі відповіді, правильні і неправильні, повинні бути рівні по довжині.

8. Виключаються вербальні асоціації, сприяючі вибору правильної відповіді.

9. Виключаються зайві слова (на приведеному малюнку, з перерахованих прикладів).

10. Необхідно перевіряти не одне знання, а декілька.

11. Необхідне наявність однієї стандартної інструкції (наприклад, обведіть кружком номер правильної відповіді).

12. Правильна відповідь повинна бути тільки один.

13. Не повинно бути суперечностей між основною частиною і відповідями (наприклад, на космонавта в космосі діють:

- сила тяжіння;

- сила точки опори;

- не діють ніякі сили).

14. Виключити слова, що повторюються, у відповідях: основна землеробська зона розташована:

- у зоні тайги;

- у лісостеповій зоні;

- у зоні змішаних лісів

Форми організації учбового процесу у вищій школі 147

- у степовій зоні.

П. Відкрита форма. Студент сам формулює відповідь, словесну або графічний. Ці тести хороші для поточного контролю. Інструкція до них свідчить: "Доповните...".

ВИМОГИ ДО ТЕСТУ ВІДКРИТОЇ ФОРМИ

1. Доповнююче слово ставиться в кінці.

2. Воно повинне бути єдиним.

3. Всі прочерки повинні бути однакової довжини. Наприклад:

Першим грецьким філософом був______________.

Соли вищих жирних кислот називаються_____________.

Швидкість світла у вакуумі рівна_____________.

III. Завдання на відповідність.

Завдання містить дві множини, правий стовпчик - для вибору, лівий - для відповіді.

У правом на 1-2 елементи більше. Інструкція - встановити відповідність.

Наприклад:

репліки вислову автори

IV. Завдання на встановлення правильної послідовності (тести хороші для технічних спеціальностей, оскільки містять знання алгоритму).

Інструкція: встановити правильну послідовність збірки.

Наприклад: У стовпці не по порядку даються назви деталей і частин механізму.

Оцінка тестів може бути:

• полігамна, якщо з 10 завдань одне неправильне, то сума балів рівна 9;

• дихотомічна (зробив - 1, не зробив - 0).

4.12. Перелік характеристик тестових завдань

1. Зміст. Чим повніше відібране вміст курсу в тестовому завданні, тим вище валідність тесту. 360 завдань виконуються приблизно за 1,5-2 години.

Вимоги до змісту тестового завдання:

• наочна чистота (чим менше міждисциплінарні елементи, тим чистіше зміст дисципліни);

• значущість змісту. Зміст ранжирується. Це дуже складний процес, оскільки слід виділити базис дисципліни;

• зміст повинен бути варіативним, репрезентативним (більш повно відображати знання курсу);

• зміст повинен бути науковий достовірним (відображати сучасні погляди).

2. Форми тестового завдання. Вибір форми завдання залежить від:

• змісту курсу;

• меті створення тесту (контролю);

• уміння розробника.

3. Ступінь трудності: завдання повинні бути різній трудності; є одне-два завдання, які не може зробити ніхто; одне-два завдання, які повинні виконати все; 60-70% складають завдання середньої трудності.

4. Диференціююча здатність. Знаючі студенти повинні виконати завдання, що не знають - не в змозі його виконати.

5. Локальна незалежність: виконання завдань не залежить від результатів виконання інших форм роботи.

6. Інформативність завдань. Кожне завдання виконує інформаційну функцію.

7. Корреліруємость завдання з критерієм.


Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  5. Автоматизовані форми та системи обліку.
  6. Аграрна реформа.
  7. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  8. Акредитив та його форми
  9. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  10. Алергійна форма.
  11. Б. Некласична форма.
  12. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.




Переглядів: 901

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестування | ЛЕКЦІЯ IV

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.139 сек.