Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Чинник часу

Метод ТСХ

ТСХ метод найчастіше використовують для аналізу пестицидів: він доступний, ефективний. Цей метод дає можливість не тільки установити належність досліджуваних речовин до ФОС або ХОС, але і зробити їхню більш точну ідентифікацію, включаючи нативні речовини і їхні метаболіти.

Поділ ХОС проводять, використовуючи різні системи розчинників і загальний проявник: водно-ацетоновий розчин аміакату плюмбуму й Уф-опромінення - спостерігаються сіро-чорні плями на хроматограмах. Чутливість виявлення 0,5-10 мкг в аналізованій пробі.

Як систему для аналізу ФОС найчастіше використовують суміш гексан-ацетон (4:1) або інші співвідношення розчинників. Проявлення хроматограм проводять самими різними реактивами:

• Молібдаїним (по фосфору) - утворюються сині плями на білому фоні,

• Розчином 2,6 дибром-N-хлор-n-хіноніміном у циклогексані - утворюються жовті або коричневі плями при наявності сірковмісних пестицидів.

Застосовуються й інші проявники.

 

4. Метод газо-рідинної хроматографії

Вказаний метод найбільш чутливий й ефективний для розділення і виявлення ХОС і ФОС.

При аналізі пестицидів використовують детектори:

• Полум’яно-іонізаційний

• Електронно-захватний

• Термоіонний

При визначенні пестицидів названим методом потрібне ретельне очищення екстрактів від супутніх домішок.

 

Якщо у даної людини є певна сукупність якостей, що відповідають вимогам діяльності, якою людина оволоділа за певний час, то можна говорити про наявність у людини здібностей. Якщо інша людина за інших рівних умов не справляється з вимогами, які пред'являє до нього діяльність, то можна говорити про відсутність у нього здатностей до даної діяльності.

Здатності можна розвинути, але напруга педагога буде великою, а результати - скромними при великих витратах часу.

4.9. Якісна і кількісна характеристики здібностей

Педагогу потрібні як якісна характеристика здібностей (до чого виявляє здібності студент), так і кількісна їх характеристика (наскільки швидко дана особа опановує уміннями, навиками, знаннями).

Якісна характеристика здібностей дозволяє відповісти на питання, в якій сфері діяльності людині легше за себе знайти, добитися успіхів, досягнень.

Якісні здібності можуть виступати як набір змінних величин, що дозволяють йти до мети різними шляхами. Йдучи до мети, людина може компенсувати одні здібності іншими. Знаючи якісний набір здібностей для тієї або іншій діяльності, можна з'ясувати, якою мірою той або інша людина ними володіє.

Кількісна характеристика. Існують спеціальні тести розумової обдарованості, які є рядом питань і завдань. Успішність їх рішення (з урахуванням витраченого часу) обчислюється в сумі балів і окулярів, що дає можливість визначити коефіцієнт "розумової обдарованості" (IQ) - "ай кю". У США класи А, В, З (ей, by, сі) формуються по розумовій обдарованості.

Цей тест насправді виявляє наявність у випробовуваного умінь, навиків, рівень підготовки.

Вітчизняні психологи оспорюють валідність цього тесту, але раціональне зерно в кількісних вимірах є. Завдання виявлення рівня здібностей залишається актуальним. Час зрадив відношення до кількісних вимірювань здібностей в Росії.

Відомий психолог Л.С. Виготській розробив метод визначення зони найближчого розвитку. Це шлях виявлення здібностей у дитини. Він пропонує проводити дослідження здібностей дитини двічі. Перший раз вирішує поставлену задачу сама дитина, другий раз - за допомогою дорослого. Розбіжність між двома результатами стає важливою складовою частиною загальної оцінки здібностей дитини. Якщо дитина не може вирішити завдання ні сам, ні з дорослим, є підстава говорити про недостатній рівень його здібностей.

Здібності не існують самі після себе. Їх формування відбувається в процесі навчання і виховання. Найвірніший шлях - виявлення динаміки успіхів учнів в процесі навчання.

Психологічні тести, складені відповідно до строгих наукових правил, є радикальним інструментом для того, щоб прослідкувати динаміку придбання знань і умінь, зміряти і виразити їх кількісний рівень.

Система багаторівневої освіти не даватиме збоївши, якщо при відборі контингенту на кожен рівень враховуватимуться результати педагогічного вимірювання здібностей. Базові знання по психодіагностиці представлені в додатку.


Читайте також:

  1. Адаптація організму до змін чинників зовнішнього середовища
  2. Білок р53 як чинник транскрипції
  3. Біохімічні чинники виникнення втоми при виконанні короткочасних вправ максимальної і субмаксимальної потужності
  4. Видатки та заощадження як функції доходу. Автономні величини та їх чинники. Крива планових видатків.
  5. Види виробничої потужності, чинники, що її визначають, послідовність розрахунків
  6. Визначення та класифікація небезпечних і шкідливих виробничих чинників, характерних для офісів та фінансових.
  7. Виробництво. Головні чинники зростання ефективності виробництва.
  8. Виробниче середовище: сутність і основні чинники.
  9. Влада як суспільне відношення і як системоутворюючий чинник.
  10. Внутрішні чинники
  11. Внутрішні чинники ризику
  12. Вплив геохімічних та геофізичних чинників біосфери на здоров’я людини




Переглядів: 517

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика ФОС | Тестування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.