МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Критерії оцінювання1. Кожна повна вірна відповідь на тест оцінюється в 1 бал, неправильна відповідь – 0 балів.
2. Максимально можлива кількість набраних балів – 75.
3. При загальному оцінюванні доцільно виходити з того, що при набранні: - 0-34 балів – знання незадовільні (“2”); - 35-49 балів – знання задовільні (“3”); - 50-64 балів – знання добрі (“4”); - 65-75 балів – знання відмінні (“5”).
Перелік питань до заліку: 1. Поняття кримінально-виконавчого права, його співвідношення з іншими галузями права. 2. Предмет і система курсу кримінально-виконавчого права. 3. Характеристика політики держави у сфері виконання кримінальних покарань. 4. Відображення та закріплення в кримінально-виконавчому праві принципів гуманізму та соціальної справедливості. 5. Поєднання виконання покарання із заходами виправного впливу як галузевий принцип кримінально - виконавчого права. 6. Галузеві принципи кримінально-виконавчого права та їх характеристика. 7. Відображення та закріплення в кримінально-виконавчому праві принципів демократизму та законності. 8. Поняття принципів кримінально-виконавчого права, їх загальна характеристика. 9. Джерела кримінально-виконавчого права. 10. Відомчі нормативні акти, як джерела кримінально-виконавчого права та їх характеристика. 11. Закон - як головне джерело кримінально-виконавчого права (характеристика Кримінально-виконавчого кодексу України). 12. Норми кримінально-виконавчого права, особливості їх структури. 13. Поняття кримінально-виконавчих правовідносин та їх види. 14. Склад кримінально-виконавчих правовідносин і його характеристика. 15. Загальна характеристика правового положення засуджених до позбавлення волі. 16. Види та сутність правообмежень засуджених до позбавлення волі. 17. Матеріальні і процесуальні норми кримінально-виконавчого права. 18. Цивільно-правове положення засуджених до позбавлення волі. 19. Регулятивні норми кримінально-виконавчого права. 20. Охоронні норми кримінально-виконавчого права. 21. Заохочувальні норми кримінально-виконавчого права. 22. Порядок направлення засуджених до виправних колоній. 23. Правове регулювання прийому засуджених до виправних колоній. 24. Структурні дільниці кримінально-виконавчих установ закритого типу. 25. Характеристика загально-правових принципів кримінально-виконавчого права. 26. Засоби забезпечення режиму у колоніях. 27. Поняття режиму у колоніях. 28. Основні вимоги режиму у колоніях. 29. Види виправних колоній установ та категорії осіб, які утримуються в них. 30. Суб’єкти та учасники кримінально-виконавчих правовідносин. 31. Юридичні факти як елементи змісту кримінально-виконавчих правовідносин, їх поняття та види. 32. Юридичний зміст кримінально-виконавчих правовідносин. 33. Порядок виконання покарання у виді виправних робіт. 34. Завдання установ і органів виконання покарань. 35. Взаємодія установ і органів виконання покарань з підрозділами міліції. 36. Взаємодія установ і органів виконання покарань з судами. 37. Взаємодія установ і органів виконання покарань з органами слідства. 38. Соціально-правове призначення прав засуджених, їх сутність та зміст. 39. Соціально-правове призначення законних інтересів засуджених, їх сутність та зміст. 40. Соціально-правове призначення обов’язків засуджених та їх сутність. 41. Соціально-економічні права і обов’язки засуджених до позбавлення волі. 42. Порядок виконання покарання у виді обмеження волі. 43. Залучення засуджених до суспільно-корисної праці в місцях позбавлення волі. 44. Правове регулювання виховної роботи в місцях позбавлення волі, її завдання та форми. 45. Правове регулювання загальноосвітнього та професійно-технічного навчання засуджених в місцях позбавлення волі. 46. Порядок звільнення засуджених від відбування покарання за хворобою. 47. Підстави та порядок звільнення засуджених від відбування покарання умовно-достроково. 48. Порядок звільнення засуджених з УВП на підставі Закону про амністію. 49. Звільнення засуджених від відбування покарання на підставі акта про помилування. 50. Підготовка засуджених до звільнення з УВП. 51. Особливості звільнення неповнолітніх засуджених . 52. Умови відбування громадських робіт. 53. Порядок та умови виконання покарання у виді позбавлення права обіймати певні посади або займатись певною діяльністю. 54. Порядок та умови виконання покарання у виді конфіскації майна. 55. Порядок та умови виконання покарання у виді штрафу. 56. Порядок та умова виконання покарання у позбавлення військового, спеціального звання, рангу, чину або кваліфікаційного класу; 57. Особливості умов відбування покарання засудженими до довічного позбавлення волі. 58. Особливості відбування покарання у виді позбавлення волі засудженими жінками. 59. Особливості відбування покарання у виді позбавлення волі засудженими неповнолітніми. 60. Нагляд за особами звільненими від відбування покарання. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|