Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Складання прикладів на віднімання за малюнками у зошиті з друкованою основою, впр. 3

Послідовність роботи:

Наше завдання за малюнками скласти приклади на віднімання, частини цих прикладів є під малюнками.

Дивимось на перший малюнок. Що знаходиться у першій тарілці? (Вишеньки). У другій? (Кісточки від вишеньок). Отже були вишеньки і їх з’їли. Скільки вишеньок було? (9). Скільки кісточок від вишеньок залишилося? (9). Яке число запишемо перед знаком «–»? (9). Який будемо мати результат, коли від 9 віднімемо 9? Яке число запишемо після знака «=»? (0). Прочитаємо хором записаний приклад.

Аналогічно працюємо над другим малюнком.

Проміжний підсумок: Ми з вами складали і читали приклади на віднімання. Результат в кожному із них - число нуль. Порівняйте число, яке віднімали, з числом, від якого віднімали. Коли при відніманні отримуємо число 0? ( Число нуль отримуємо тоді, коли від числа віднімемо таке ж саме число).

2.5. Порівняння числа 0 з іншими числами та визначення місця числа 0 в числовому ряду

Вправа 2 у підручнику

Висновок: число 0 менше за будь-яке інше число, тому в числовому ряду його треба покласти перед числом 1.

Хором читаємо послідовність чисел у числовому ряду.

Вправляння у відніманні чисел на числовому відрізку за впр. 3.

Підсумок уроку

Нагадування основних етапів уроку

– З яким новим числом ми познайомилися на сьогоднішньому уроці?

– Коли ми кажемо, що якихось предметів є 0?

– В яких прикладах в результаті ми одержуємо 0? То скільки буде 10 – 10?

7 – 7?

Словесне оцінювання роботи класу в цілому та окремих учнів

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  3. А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)
  4. Автоматизація зведеного обліку та складання звітності засобами універсального програмного продукту
  5. Б) Комплексне складання таблиць (За підручником Рівкінд Ф.М.)
  6. Бонітування ґрунтів: діагностичні ознаки та складання шкал бонітування ґрунтів.
  7. Бюджетні запити: їх суть, необхідність складання та аналіз
  8. Бюджетні запити: їх суть, необхідність складання та аналіз
  9. ВИБІР ТЕМИ КУРСОВОЇ РОБОТИ І СКЛАДАННЯ ПЛАНУ
  10. Вибір типу обмотки і складання схеми.
  11. Вибір типу обмотки і складання схеми.
  12. ВИБІР ФІЗИЧНИХ ВПРАВ ДЛЯ СКЛАДАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ РУХОВИХ ПРОГРАМ




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота з числами 8 і 9 | Методика навчання письма цифр (самостійне опрацювання)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.