Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ділення з остачею

Ділення з остачею є підготовкою до письмового ділення. Вводиться в кінці третього класу, перед ознайомленням з письмовим множенням і діленням. Вводиться через дві відповідні сюжетні задачі.

Спочатку розглядається така задача: На підносі було 15 тістечок. Їх розклали на два блюда по 15 на кожне. Скільки тістечок залишилося на підносі?

Наступна задача дає поняття про дію ділення з остачею.

20 кольорових олівців дівчинка розклала в підставки, по 6 олівців у кожну. (Демонструємо відповідні дії з олівцями). Але 20 не поділилося без остачі на 6. Залишилося ще 2 олівці.

Маємо такий запис ділення з остачею: 20 : 6 = 3 (ост. 2).

20 – ділене, 6 – дільник, 3 – частка, 2 – остача.

Остача завжди менша за дільник. Отже при діленні на 6 можуть бути в остачі такі числа: 1, 2, 3, 4, 5.

Приклад на ділення з остачею може бути записаний через дію множення, але , крім того, потрібно ще використати і дію додавання: 6 · 3 + 2 = 20. Такий запис опрацьовується на початку 4-го класу при виконанні вправи 86 (с. 13).

Обчисли результат і поділи на підкреслене число.

Зразок: 8 · 5 + 3 = 43 43 : 8 = 5 (ост.3).

 

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. III. За виділенням або поглинанням енергії
  3. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  4. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  5. АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
  6. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  7. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  8. Б – розділення гелю на дві фази
  9. БАГАТОСТАНЦІЙНИЙ ДОСТУП І МЕТОДИ РОЗДІЛЕННЯ СИГНАЛІВ ЗЕМНИХ СТАНЦІЙ
  10. ВИВЧЕННЯ ПОГЛИНАННЯ ЛИСТКАМИ СО2 І ВИДІЛЕННЯ О2 ПІД ДІЄЮ СВІТЛА
  11. ВИВЧЕННЯ ПОГЛИНАННЯ ЛИСТКАМИ СО2 І ВИДІЛЕННЯ О2 ПІД ДІЄЮ СВІТЛА
  12. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.




Переглядів: 1398

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Усне множення і ділення в межах ста і тисячі | Лекція 10. Методика вивчення позатабличного письмового множення і ділення в межах мільйона

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.