Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Платформи

 

1.4.1 У цей час багато вантажів перевозиться по залізницях в багатотоннажних контейнерах вантажопідйомністю 10, 20, 30 й 40 т. Питома вага перевезених у них вантажів може зрости до 5-6 %. Перевезення багатотоннажних контейнерів на універсальних платформах неефективні через низьке використання вантажопідйомності платформ. Тому для перевезення багатотоннажних контейнерів розроблена спеціалізована чотиривісна платформа моделі 13-470 (рисунок 16), що будується на виробничому об'єднанні вагонобудування Абаканвагонмаш з 1991 р. Платформа має вантажопідйомність 60 т, масу тари 22 т, площа вантажної рами 46 м2, базу 14,72 м, довжину по осях зчеплення автозчепів 19,62м , ширину 2,5 м, коефіцієнт тари 0,36, осьове навантаження 200 кН, погонне навантаження 41,8 кН/м, конструктивну швидкість 140 км/год. Платформа вписується в габарит В. На платформі можна перевозити шість контейнерів типу 1Д вантажопідйомністю 10 т, три контейнери типу 1С вантажопідйомністю 20 т, або один контейнер типу 1А вантажопідйомністю 30 т й один контейнер типу 1С. Платформа не має дерев'яного підлогового настилу й бортів, але оснащена десятьма упорами, що повертаються поперек платформи на 180°, і чотирма кутовими нерухомими упорами, які втримують контейнери за нижні кутові фітинги від поздовжніх і поперечних зсувів.

Рисунок 16 - Чотиривісна платформа для перевезення багатотоннажних контейнерів

При навантаженні контейнерів використаються тільки ті упори, які розташовані друг від друга на відстані, що відповідає довжині перевезеного контейнера, а інші поворотні упори приводяться в неробоче положення. Поворотні упори укріплені на панелях, що повертаються, попарно на відстані 280 мм друг від друга.

Хребтова балка рами виконана із двох двотаврів № 60 змінної по довжині висоти перетину, бічні поздовжні балки - з одного двотавра № 60.

У консольній частині рами встановлені два розкоси коробчатого поперечного переріза із двох швелерів № 14, через які передається надлишкова частина поздовжньої сили удару від кінцевої балки на поздовжні бічні балки при повнім закритті поглинаючих апаратів автозчепів. Шворневі балки рами замкнутого поперечного переріза зварені із двох вертикальних і двох горизонтальних листів товщиною відповідно 10 й 12 мм. Середні поперечні балки рами двотаврового поперечного переріза зварені з вертикального листа товщиною 5 мм і двох горизонтальних листів товщиною 8 мм.

1.4.2 Для перевезення автомобілів застосовуються двохярусні платформи моделі 13-1479 (рисунок 17).

Рисунок 17- Двох'ярусна платформа для перевезення легкових автомобілів

Платформа має вантажопідйомність 20 т, масу тари 26 т, загальну площу підлоги 130 м2, базу 16,5 м, довжину по осях зчеплення автозчепів 21,66 м, ширину 3,25 м, висоту від головок рейок 3,22 м, коефіцієнт тари 1,3, осьове навантаження 113 кН, погонне навантаження 21,2 кН/м, конструктивну швидкість руху 120 км/год. Платформа вписується в габарит 1-Т.

Платформа має нижню (4) і верхню (2) рами з металевою підлогою з розташованими на ньому напрямними пристроями для навантаження й вивантаження автомобілів самоходом і надійним їхнім кріпленням на платформі. Обидві рами з'єднані між собою чотирма кінцевими (1) і двома середніми (3) стійками. Для підйому обслуговуючого персоналу на верхню раму служать сходи (6) і перехідні кінцеві майданчики (5). На нижню раму, що складається із хребтової балки, двох поздовжніх бічних балок, двох кінцевих і шворневих балок, проміжних поперечних і поздовжніх укорочених балок, настилу підлоги з гофрованих металевих листів товщиною 3 мм із щілинними отворами для установки колісних упорів, що служать для закріплення автомобілів від переміщень при русі платформи. Верхня рама, що складається із середньої, двох бічних поздовжніх, двох кінцевих, двадцяти проміжних і трьох посилених балок, має настил підлоги з гофрованих листів товщиною 3 мм. Автомобілі закріплюються на платформі за допомогою 68 колісних упорів стаціонарного типу.

1.4.3 Для перевезення лісу в хлистах застосовуються платформи моделі 23-419 (рисунок 18). Платформа має вантажопідйомність 59 т, масу тари 29,2 т, довжину по рамі 24 м. Вона має потужну раму (2) із дванадцятьма нерухомими металевими стійками (1) і металевою гофрованою підлогою. У стійки входять Г-подібні кронштейни з механізмом повороту.

Рисунок 18- Чотиривісна платформа для перевезення лісу в хлистах

Рама платформи складається із хребтової балки із двох двотаврів № 60Б, двох бічних поздовжніх балок із двотавра № 55Б, двох кінцевих зварених балок замкнутого коробчатого перетину з ковзунами й пятником, чотирьох основних й одинадцяти поперечних підтримуючих балок звареної конструкції двотаврового поперечного переріза. Допоміжні поперечні балки для підтримки настилу підлоги виготовлені з гофрованих металевих листів товщиною 2,5 мм. Для кріплення гальмового обладнання є балки із прокатного кутника перетином 60 х 40 х 6 мм.

Між стійками 1 поперек платформи встановлені гребінки висотою 100 мм для недопущення зсуву хлистів уздовж платформи. На стійках установлені верхні кронштейни з механізмом їхнього повороту. Поворот і підйом кронштейнів здійснюється з поверхні землі одним робітником. На вимогу замовника платформа може бути обладнана ланцюговими стяжками замість механізму повороту Г-образних кронштейнів.


Читайте також:

  1. Біоекономічні технологічні платформи та їх значення
  2. Давні платформи у ранньому палеозої
  3. Парашутні платформи, парашутно-реактивні системи та парашутно-безплатформові системи
  4. Плити Східноєвропейської платформи. Західний сектор: Волино-Подільська плита, Львівський прогин.




Переглядів: 659

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відкриті вагони-хопери | Цистерни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.