Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні недоліки та переваги візка моделі 18-100

До недоліків даної моделі візка можна віднести те, що бокові рами не жорстко пов’язані між собою, надресорною балкою та ресорними комплектами. Тому в ній виникають повздовжні забігання бокових рам відносно один одного на відстань до 15-20мм. Величина їх обумовлена зазорами в буксах та величиною горизонтальної деформації пружин. Така конструкція рам викликає також маятникові коливання їх відносно власних повздовжніх осей. В результаті забігання бокових рам збільшується інтенсивність впливу візка, що погіршує плавність ходу вагона. Маятникові коливання бокових рам приводять до перекосів підшипників, нерівномірній передачі навантажень на його елементи та зниженню строку служби буксових вузлів.

До недоліків ресорного підвішування відноситься велика жорсткість пружин для порожнього та мало завантаженого режиму роботи вагона, а також великі сили тертя покою, низька стабільність та недостатня горизонтальна демпферна здібність гасителів коливань.

Великі сили тертя покою клинових фрикційних гасителів коливань приводять до того, що ресорні комплекти практично не працюють при швидкості руху до 60-70 км/год.

До перевагданої моделі візка можна віднести простоту її конструкції як для демонтажу, так і монтажу основних її елементів, ремонтопридатність вузлів та достатня надійність роботи.

 

Візок моделі 18-115

 

Візок моделі 18-115 є двовісним, та застосовується для спеціалізованих вантажних вагонів, які експлуатуються зі швидкістю до 140 км/год. Має покращені динамічні властивості.

Особливість конструкції візка – підвищена гнучкість ресорного підвішування. У ній застосована нова схема спирання кузова на візок одночасно через підп’ятник та пружні фрикційні ковзуни, а також передбачено пружне спирання бокових рам візка на букси через резинові елементи.

 

Візок моделі 18-131

 

Візок моделі 18-131 є двовісним посиленим, та застосовується для перспективних вантажних вагонів підвищеної вантажопідйомності з навантаженням від колісної пари на рейку 245 кН. Експлуатуються зі швидкістю до 120 км/год.

Колісні пари не типові, посилені з шийками осей 140мм.

Бокова рама та над ресорна балка візка – посилена. Бокові рами спираються на букси через резинові прокладки.

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. II. Основні засоби
  4. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  5. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  6. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  7. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  8. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  9. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  10. Алгоритм реалізації моделі
  11. Алгоритм реалізації моделі
  12. Алгоритм реалізації моделі




Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Візок моделі 18-100 | Візок типу КВЗ-И2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.