Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАДАЧА 2

 

Вирішити графічним методом

 


f = 3x1 + 4x2 max

x1 + 7x2 ³ 77

x1 + x2 £ 3

5x1 + 3x2 £ 97

x1 ³0 x2 ³0

f = 9 x1 + 2 x2 max

7x1 + 3x2 ³ 71

x1 + 4x2 £ 53

x1x2 £ 3

x1 ³0 x2 ³ 0

f = 5x1 + 7x2 max

x1 + 4x2 ³ 26

– 3x1 + 14x2 £ 78

5x1 – 6x2 £ 28

x1 ³0 x2 ³0

f = x1 + 2x2 max

5x1 + 2x2 ³38

– 4x1 + 5x2 £29

3x1x2 £ 14

x1 ³0 x2 ³0

f = x1 + 5x2 max

x1 + 4x2 ³19

3x1x2 ³9

x1 + 4x2 £97

x1 ³ 0 x2 ³0

f = 5x1 + 3x2 max

– 4x1 + 9x2 ³17

6x1 – 5x2 ³17

x1 + 2x2 £34

x1 ³0 x2 ³0

 

 

f = 9x1 + 2x2 max

– 2x1 + 7x2 ³15

11x1 – 3x2 ³ 24

9x1 + 4x2 £ 110

x1 ³ 0 x2 ³ 0

f = 4x1 + 3x2 max

– 4x1 + 9x2 ³20

2x1x2 ³ 4

x1 + 3x2 £37

x1 ³0 x2 ³0

f = 5x1 + x2 max

10x1x2 ³57

2x1 + 3x2 £53

6x1 – 7x2 £15

x1 ³ 0 x2 ³ 0

f = x1 + 8x2 max

x1 + 4x2 ³26

– 3x1 + 14x2 £78

5x1 – 6x2 £26

x1 ³0 x2 ³0

f = 3x1 + 2x2 max

5x1 + 2x2 ³38

– 4x1 + 5x2 £ 29

3x1x2 £14

x1 ³0 x2 ³0

f = 3x1 + 4x2


f = 5x1 + x2 max

10x1x2 ³57

2x1 + 3x2 £53

6x1 – 7x2 £15

x1 ³0 x2 ³0

f = 3x1 + 4x2 max

x1 + 7x2 ³77

x1 + x2 £3

5x1 + 3x2 £97

x1 ³0 x2 ³ 0

f = 9x1 + 2x2 max

7x1 + 3x2 ³71

x1 – 3x2 £53

x1 + 4x2 £3

x1 ³0 x2 ³0

f = 9x1 + 2x2 max

– 2x1 + 7x2 ³15

11x1 – 3x2 ³24

9x1 + 4x2 £110

x1 ³0 x2 ³0

f = 9x1 + 2x2 max

– 2x1 + 7x2 ³15

11x1 – 3x2 ³24

9x1 + 4x2 £110

x1 ³0 x2 ³0

f = 3x1 + 8x2 max

2x1 + 8x2 ³26

5x1 – 6x2 £26

– 6x1 + 28x2 £152

x1 ³0 x2 ³0

 

f = 3x1 + 1,3x2 max

22x1 – 6x2 ³48

– 2x1 + 4x2 ³16

3x1 + 2x2 £40

x1 ³0 x2 ³ 0

f = 4x1 + 3x2 max

– 4x1 + 9x2 ³20

x1 + 3x2 £37

3x1 + 2x2 £40

x1 ³0 x2 ³0

f = 8x1 + 6x2 max

– 4x1 + 9x2 ³20

4x1 – 2x2 ³8

x1 + 3x2 £37

x1 ³0 x2 ³0

f = 2x1 + 3x2 max

– 4x1 + 9x2 ³20

2x1 x2 ³4

2x1 + 6x2 £41

x1 ³0 x2 ³0

f = 2x1 + 3x2 max

– 2x1 + 4,5x2 ³20

x1 x2 ³4

2x1 – 12x2 £41

x1 ³0 x2 ³0

f = 7x1 + 3x2 max

– 4x1 + 9x2 ³10

3x1 x2 ³4

2x1 + 6x2 £41

x1 ³0 x2 ³0

 

f = 2х1 + 3х2 max

2x1 + 4,5x2 ³20

x1 – 5x2 ³ 2

2x1 + 12x2 £41

x1 ³0 x2 ³0

f = 9x1 + 2x2

f = 4x1 + 3x2

f = 2 x1–2,5 x2 max

1,7x2 + x1 ³ 2

– 2x1 + 1,5x2 £ 3

4x1 – 1,5x2 £3

7x1 + 6x2 £28

x1 ³0 x2 ³0

f = 3x1 + 1,3x2

f = 9x1 + 2x2



Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіанти | ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.