Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАДАЧА 2

 

Вирішити графічним методом

 


f = 3x1 + 4x2 max

x1 + 7x2 ³ 77

x1 + x2 £ 3

5x1 + 3x2 £ 97

x1 ³0 x2 ³0

f = 9 x1 + 2 x2 max

7x1 + 3x2 ³ 71

x1 + 4x2 £ 53

x1x2 £ 3

x1 ³0 x2 ³ 0

f = 5x1 + 7x2 max

x1 + 4x2 ³ 26

– 3x1 + 14x2 £ 78

5x1 – 6x2 £ 28

x1 ³0 x2 ³0

f = x1 + 2x2 max

5x1 + 2x2 ³38

– 4x1 + 5x2 £29

3x1x2 £ 14

x1 ³0 x2 ³0

f = x1 + 5x2 max

x1 + 4x2 ³19

3x1x2 ³9

x1 + 4x2 £97

x1 ³ 0 x2 ³0

f = 5x1 + 3x2 max

– 4x1 + 9x2 ³17

6x1 – 5x2 ³17

x1 + 2x2 £34

x1 ³0 x2 ³0

 

 

f = 9x1 + 2x2 max

– 2x1 + 7x2 ³15

11x1 – 3x2 ³ 24

9x1 + 4x2 £ 110

x1 ³ 0 x2 ³ 0

f = 4x1 + 3x2 max

– 4x1 + 9x2 ³20

2x1x2 ³ 4

x1 + 3x2 £37

x1 ³0 x2 ³0

f = 5x1 + x2 max

10x1x2 ³57

2x1 + 3x2 £53

6x1 – 7x2 £15

x1 ³ 0 x2 ³ 0

f = x1 + 8x2 max

x1 + 4x2 ³26

– 3x1 + 14x2 £78

5x1 – 6x2 £26

x1 ³0 x2 ³0

f = 3x1 + 2x2 max

5x1 + 2x2 ³38

– 4x1 + 5x2 £ 29

3x1x2 £14

x1 ³0 x2 ³0

f = 3x1 + 4x2


f = 5x1 + x2 max

10x1x2 ³57

2x1 + 3x2 £53

6x1 – 7x2 £15

x1 ³0 x2 ³0

f = 3x1 + 4x2 max

x1 + 7x2 ³77

x1 + x2 £3

5x1 + 3x2 £97

x1 ³0 x2 ³ 0

f = 9x1 + 2x2 max

7x1 + 3x2 ³71

x1 – 3x2 £53

x1 + 4x2 £3

x1 ³0 x2 ³0

f = 9x1 + 2x2 max

– 2x1 + 7x2 ³15

11x1 – 3x2 ³24

9x1 + 4x2 £110

x1 ³0 x2 ³0

f = 9x1 + 2x2 max

– 2x1 + 7x2 ³15

11x1 – 3x2 ³24

9x1 + 4x2 £110

x1 ³0 x2 ³0

f = 3x1 + 8x2 max

2x1 + 8x2 ³26

5x1 – 6x2 £26

– 6x1 + 28x2 £152

x1 ³0 x2 ³0

 

f = 3x1 + 1,3x2 max

22x1 – 6x2 ³48

– 2x1 + 4x2 ³16

3x1 + 2x2 £40

x1 ³0 x2 ³ 0

f = 4x1 + 3x2 max

– 4x1 + 9x2 ³20

x1 + 3x2 £37

3x1 + 2x2 £40

x1 ³0 x2 ³0

f = 8x1 + 6x2 max

– 4x1 + 9x2 ³20

4x1 – 2x2 ³8

x1 + 3x2 £37

x1 ³0 x2 ³0

f = 2x1 + 3x2 max

– 4x1 + 9x2 ³20

2x1 x2 ³4

2x1 + 6x2 £41

x1 ³0 x2 ³0

f = 2x1 + 3x2 max

– 2x1 + 4,5x2 ³20

x1 x2 ³4

2x1 – 12x2 £41

x1 ³0 x2 ³0

f = 7x1 + 3x2 max

– 4x1 + 9x2 ³10

3x1 x2 ³4

2x1 + 6x2 £41

x1 ³0 x2 ³0

 

f = 2х1 + 3х2 max

2x1 + 4,5x2 ³20

x1 – 5x2 ³ 2

2x1 + 12x2 £41

x1 ³0 x2 ³0

f = 9x1 + 2x2

f = 4x1 + 3x2

f = 2 x1–2,5 x2 max

1,7x2 + x1 ³ 2

– 2x1 + 1,5x2 £ 3

4x1 – 1,5x2 £3

7x1 + 6x2 £28

x1 ³0 x2 ³0

f = 3x1 + 1,3x2

f = 9x1 + 2x2



Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіанти | ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.