МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
КОНСУЛЬТАНТИ РОБОТИ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ РОЗДІЛІВ, ЩО ДО НИХ ВІДНОСЯТЬСЯ
Дата видачі завдання „___” ________________ 200 __ року Керівник Дипломної роботи майор сл.ц.з. Р.І.Сірко (підпис) (спеціальне звання, прізвище, ім’я та по батькові)
Завдання прийняв для виконання Куниць С. П. (підпис) (прізвище та ініціали курсанта (студента) Додаток № 3 МІНІСТЕРСТВО НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
АНОТАЦІЯ дипломної роботи слухача групи ПС-51 рядового служби ц.з. (спеціальне звання) Мельника Петра Степановича (прізвище, ім’я та по батькові) Керівник: майор служби цивільного захисту (спеціальне звання, науковий ступінь, вчене звання) Сірко Роксолана Іванівна (прізвище, ім’я та по батькові) Рецензенти: (посада, науковий ступінь, вчене звання) (прізвище, ім’я та по батькові) Кафедра: практичної психології та педагогіки Тема: Дослідження адаптації курсантів вищих навчальних закладів системи МНС та факторів, що її зумовлюють. Місце переддипломної практики: м.Львів.
Дипломна робота на ______ аркушах ЗМІСТ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ (перелік розділів) Вступ._______________________________________________________ 1.Теоретична частина______________________________________ 1.1. Аналіз основних напрямків дослідження поставленої проблеми__________________________________________________ 1.2. Вихідні методологічні положення та методи дослідження_________________ 2.Практична частина.___________________________________ 2.1.Характеристика критеріїв, на основі яких виділяють групи обстежуваних._____________________________________________ 2.2. Комплексне дослідження поставленої проблеми (на основі методів математичної статистики)______________________ 3.Корекційна частина.___________________________________ Висновки____________________________________________________ Список використаної літератури.______________________________ Додатки____________________________________________________
Рік виконання дипломного проекту Висновок керівника дипломного проекту Курсант (студент) __________________________________________________________ (що було зроблено під час дипломної роботи) __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ Керівник (підпис) (прізвище, ініціали)
„____” _____________________ 20___ р. Висновок кафедри про дипломний проект
Дипломну роботу розглянуто.
Курсант (слухач) (прізвище, ім’я, по батькові) може бути допущений до захисту цієї роботи в державній екзаменаційній комісії
Начальник кафедри (назва кафедри) (підпис, прізвище, ініціали)
„____” _____________ 200 ___ р. Додаток № 4 РЕЦЕНЗІЯ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|