Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додаток 1.

МІНІСТЕРСТВО НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ

ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

 

КАФЕДРА ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ

«До захисту допущено»

Завідувач кафедри практичної психології та педагогіки

генерал-лейтенант служби цивільного захисту

М. М. Козяр

«__» ____________20__року

 

ДИПЛОМНА РОБОТА

За темою: Дослідження адаптації курсантів вищих навчальних закладів системи МНС та факторів, що її зумовлюють.

ЛДУ БЖД 01.-3222. ПптаП 01 РПЗ

Керівник Роботу виконав

Доцент кафедри ПП та П майор.служби ц.з.рядовий служби.з.

Р.І.Сірко __________М.П.Мельник

«__»_____________20_року «__»__________20_року

 

КОНСУЛЬТАНТИ РОЗДІЛІВ РОБОТИ

з психологічної частини – доцент ЛДІФК_______ О.П.Баклицька

з математичної частини – викладач___________О.В.Воробйова

ЛЬВІВ-2012


Додаток 2.

МІНІСТЕРСТВО НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ

ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

 

КАФЕДРА ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ

«Затверджую»

Завідувач кафедри практичної психології та педагогіки

генерал-лейтенант служби цивільного захисту

М. М. Козяр

«__» ____________200_року

ЗАВДАННЯ

НА ДИПЛОМНУ РОБОТУ

Курсантові (слухачеві) ПС-51 навчальної групи

 

рядовому служби цивільного захисту Мельнику Петру Степановичу.


ТЕМА РОБОТИ

Дослідження адаптації курсантів вищих навчальних закладів системи МНС та факторів, що її зумовлюють.

_________________________________________________

затверджена наказом ректора ЛДУ БЖД №__від «__»___20__року

 

Термін закінчення виконання роботи: «__» _________ 20__року

ВИХІДНІ ДАНІ ДО РОБОТИ

  1. Закон України «Про пожежну безпеку»________________
  2. Методики психологічної діагностики (психологічні тести)
  3. Методичні рекомендації з організації дипломного проектування______________________________________
  4. __________________________________________________

ЗМІСТ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

(перелік розділів)

Вступ.______________________________________________

1.Теоретична частина______________________________

1.1. Аналіз основних напрямків дослідження поставленої проблеми_________________________________________

1.2. Вихідні методологічні положення та методи дослідження.

2.Практична частина.______________________________

2.1.Характеристика критеріїв, на основі яких виділяють групи обстежуваних.______________________________

2.2. Комплексне дослідження поставленої проблеми (на основі методів математичної статистики)___________

3.Корекційна частина.______________________________

Висновки___________________________________________

Додатки___________________________________________


ЗМІСТ РОЗРАХУНКОВО-ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ

(перелік питань, що їх належить розробити)

1. Провести аналіз літератури з питання

2. Провести емпіричні дослідження в групах…

3. Розробити корекційну програму по…

4. Провести дослідження ефективності запропонованої програми

5. Підготува висновки по проведеному дослідженню 6. Інше ...

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН

Назва етапів дипломної роботи Термін виконання Примітка
1. Опрацювання наукової літератури лютий  
2. Написання теоретичної частини середина березня  
3. Підбір та адаптація методів дослідження. кінець березня  
4. Проведення психологічного експерименту. середина квітня  
5. Обробка емпіричного матеріалу. кінець квітня  
6. Написання практичної частини роботи. початок травеня  
7. Формулювання корекційної частини роботи. кінець травня  
8. Підготовка до захисту дипломної роботи початок червня  
       

Дипломник ______________________________________

(підпис)

Керівник ______________________________________ (підпис)



Читайте також:

  1. Додаток
  2. ДОДАТОК
  3. ДОДАТОК
  4. Додаток
  5. ДОДАТОК
  6. Додаток
  7. Додаток
  8. Додаток
  9. Додаток
  10. ДОдаток
  11. Додаток
  12. Додаток




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Правила цитування та посилання на використані джерела | КОНСУЛЬТАНТИ РОБОТИ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ РОЗДІЛІВ, ЩО ДО НИХ ВІДНОСЯТЬСЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.