Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРИСТРІЙ ЯК ЗАМКНУТА СИСТЕМА АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ.

- Скласти структурну схему замкнутої одноконтурної САР на основі функціональної схеми пристрою.

- Записати передаточну функцію перетворювача, використовуючи тільки його неперервну частину.

- Записати передаточну функцію об’єкта керування, вважаючи його за ланку першого чи другого порядку.

- Записати передаточну функцію елемента керування, вважаючи його П – ланкою.

- Запропонувати реалізацію регулятора для даної системи. Аргументувати вибір.

- Остаточно вибрати такий регулятор, щоб передаточна функція розімкнутої системи мала 3 – 4 порядок. Визначити коефіцієнти регулятора.

- Записати передаточну функцію замкнутої системи в загальному вигляді і в числах.

- Визначити характеристичні числа системи, їх залежність від параметрів системи. Розрахувати запас стійкості.

- Побудувати моделі системи (наприклад, в пакеті МАТLAB).

- Побудувати перехідний процес. Визначити статичну похибку, пере регулювання, інші часові параметри.

- Зробити висновок по даному розділу.

4 ОПИС ПРИНЦИПОВОЇ СХЕМИ ПРИСТРОЮ ТА РОЗРАХУНОК ЕЛЕМЕНТІВ.В цьому розділі потрібно пояснити, яким чином кожний функціональний елемент реалізовано на принциповому рівні. Необхідно звернути увагу на особливості використання та підключення елементів. В розділі повинні бути згадані позиційні позначення всіх елементів, що є на схемі.

5 ПРОГРАМНА ЧАСТИНА.Цей розділ включають в пояснювальну записку в тому випадку, якщо розробка містить компоненти, які працюють під керівництвом програми (мікропроцесори, мікроконтролери, периферійні мікросхеми), або коли пристрій працює під керуванням персонального комп’ютеру. В дипломних роботах припустиме застосування будь-яких компонентів з такими властивостями. Як правило, за допомогою цих компонентів в дипломній роботі реалізується алгоритм керування у цифровій формі(короткі теоретичні відомості та приклади реалізації можна знайти в методичних вказівках [8], або система відображення інформації (короткі теоретичні відомості та приклади реалізації можна знайти в методичних вказівках [9]). При цьому обов'язкове посилання на програмні та апаратні засоби розробки та відлагодження програмного забезпечення (інтегровані середовища, компілятори, транслятори, симулятори, емулятори тощо), які використані під час розробки. Якщо засоби відлагодження відсутні на кафедрі промислової електроніки, їх треба додати разом з розробленими програмами до дипломного проекту на електронному носії та отримати експертний висновок про працездатність програмного забезпечення дипломної розробки від спеціаліста кафедри. Список наявного на кафедрі програмного та апаратного забезпечення для відлагодження програм можна отримати у консультанта з програмної частини дипломної роботи. Далі наводять стислий огляд розробленого програмного забезпечення: склад, опис алгоритмів і окремих програм, призначення та особливості програмних модулів, порядок їх взаємодії. Як правило, загальний обсяг розділу складає не більше 5 сторінок. При цьому враховується, що в додатках містяться докладні схеми програм та відкомпільовані тексти програм з докладними коментарями.

При використанні ПЛІС обов’язкове посилання на програмні та апаратні засоби розробки проекту (САПР, компілятори, бібліотеки тощо), які використовувались під час розробки.

Опис проекту на ПЛІС повинен включати в себе такі підрозділи:

- Опис структурної схеми проекту.

- Ієрархія проекту. В цей підрозділ слід включати тільки файли, що розроблені самостійно та верхній рівень бібліотечних компонентів.

- Настроювання параметричних блоків. Цей пункт необхідно включати при використанні будь-яких параметричних блоків.

- Настроювання пакету, призначення та обмеження, які відрізняються від прийнятих за замовчуванням.

- Схема програмування ПЛІС, режими програмування та необхідний завантажувальний кабель.

- Відомості про використання ресурсів ПЛІС: абсолютне та відносне до загальної кількості значення використаних логічних елементів, бітів пам’яті, DSP блоків і т.д., кількість задіяних виводів ПЛІС.

У випадку використання кількох мікросхем слід зазначити ці відомості для кожної мікросхеми окремо.

При використанні в проекті вбудованого мікропроцесора вимоги до програмного забезпечення повинні бути такими, як і вимоги до програмної частини, наведені в даних методичних вказівках.

В додатки до дипломного проекту слід включати:

- Схеми та програми проекту, розроблені самостійно. Ті файли, які генерує програмне забезпечення, наводити не потрібно.

- Файли, які містять інформації ПЗУ, вбудованих в ПЛІС.

- Тестові програми та тестові файли для перевірки проекту з результатами тестування.

 


Читайте також:

  1. A.3.1. ЗБЛАЧХ третього типу, послідовний коректуючий пристрій відсутній.
  2. A.3.2. ЗБЛАЧХ третього типу, послідовний коректуючий пристрій диференціально-інтегруючого типу.
  3. A.3.3. ЗБЛАЧХ третього типу, послідовний коректуючий пристрій інтегро-диференціюючого типу.
  4. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  5. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  6. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  7. III. центральная нервная система
  8. ISO9000. Як працює система управління якістю
  9. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  10. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  11. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  12. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ




Переглядів: 726

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Склад кваліфікаційної роботи бакалавра | КОНСТРУКТОРСЬКА ЧАСТИНА.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.