Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Схема спостереження і аналізу проведення екскурсії

1. З'ясувати тему і ціль екскурсії, чому керівник обрав саме цей об'єкт екскурсії.

2. З'ясувати:

а) як класний керівник готував учнів до проведення екскурсії (організаційно і методично). Ознайомитися з планом цієї екскурсії і записати його;

б) як вчитель ознайомив учнів з маршрутом екскурсії і які саме вказівки давав їм про те, як слід поводитися на екскурсії, за чим саме потрібно спостерігати в процесі екскурсії і на що слід звернути увагу під час огляду об'єкту, що записати і як записати (описати, змалювати, зробити схему); які матеріали узяти під час огляду і як це зробити.

3. Записати хід екскурсії:

а) маршрут;

б) що спостерігали учні і які пояснення їм давав екскурсовод (їх педагогічна характеристика);

в) що найбільше зацікавило учнів в екскурсії педагогічна оцінка їх інтересів.

4. Заключна бесіда екскурсовода з учнями після огляду всіх об'єктів (її зміст і педагогічна характеристика).

5. Обробка результатів екскурсії і їх обговорення в класі:

а) оформлення записів і експонатів;

б) бесіда з учнями за наслідками проведеної екскурсії.

6. Загальна характеристика проведеної екскурсії;

а) ступінь організованості проведеної екскурсії;

б) пізнавально-виховна цінність проведеної екскурсії (з точки зору виховних задач);

в) що сподобалося і що не сподобалося Вам в підготовці і проведенні екскурсії і чому;

г) як, на вашу думку, можна було б краще організувати проведення екскурсії.

Форми проведення класної години

– Лекція.

– Усний журнал.

– Урок мужності.

– Урок громадянськості.

– Бібліотечно-бібліографічний урок.

– Зустрічі.

– Екскурсія.

– Читацька конференція.

– Теоретична конференція.

– Година поезії.

– Година музики.

– Година живопису.

– Конкурс.

– Літературно-музична композиція.

– Заочна подорож.

– Відвідування кінотеатру, музею, драмтеатру.

– Трудовий десант.

– Туристичний похід.

– Спортивні змагання (різних видів).

– "Круглий стіл".

– Вікторина.

– Аукціон виробів.

– Розмова при свічках.

– Психологічний практикум.

– Турнір.

– Концерт.

– Виставка.

– Прогулянка.

– "Вечірній чай".

– День іменинника.

– Практичні заняття.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  6. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  7. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  8. А) Методика проведення заняття
  9. А) Методика проведення заняття
  10. А) Методика проведення заняття.
  11. А) Методика проведення заняття.
  12. А). Схема с подвижным электродом-инструментом




Переглядів: 832

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приблизна схема психолого-педагогічного аналізу виховного заходу | Завдання 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.