Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВИСНОВОК.

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ

1. З якою метою проводять гартування сталі?

2. Назвіть структури загартованої сталі і дайте їм характеристику.

3.3 якою метою проводять відпуск сталі?

4. Назвіть структури відпущеної сталі і дайте їм характеристику.

 

8.ЛІТЕРАТУРА:

1. Кузьмін Б.А, та інш. - Технологія металів та конструкційні мате­ріали, М. Машинобудування, 1989р. /рос. мовою/.

2. Самохоцький А, І. та інш. - Лабораторні роботи з металознавства і термічної обробки металів, М. Машинобудування,,1381р. /рос. мовою/.

 

 

Лабораторна робота №7

Вивчення структури сталей після хіміко - термічної обробки

МЕТА

вивчити мікроструктури цементованої сталі.

 


Читайте також:

  1. Висновок.
  2. ВИСНОВОК.
  3. Висновок.
  4. Висновок.
  5. Висновок.
  6. Висновок.
  7. Висновок.
  8. Висновок.
  9. Висновок.
  10. Висновок.
  11. Загальний висновок.




Переглядів: 519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ | ЗАВДАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.