1. Отримання|здобуття| суб'єктом даних про власні психічні процеси і стани у момент їх протікання або услід за ними – це:
а) спостереження;
б) експеримент;
в) тестування;
г) самоспостереження;
д) самопізнання.
2. Вища форма психічного віддзеркалення|відображення,відбиття|, властива тільки|лише| людині, інтегруюча всі інші форми відображення|відображення,відбиття|, називається:
а) волею;
б) рефлексом;
в) свідомістю;
г) емоціями;
д) мисленням.
3. Теорія структурного та трансакційного аналізу розроблена:
а) З. Фрейдом;
б) В. Вундтом;
в) Е. Фромом;
г) К. Юнгом;
д) Е. Берном.
4. Фрейдизм джерелом поведінки людини визначає:
а) свідомість;
б) колективне несвідоме;
в) почуття;
г) несвідоме;
д) сублімацію.
5. Своєрідне поєднання особливостей, які відрізняють одну людину від іншої, це:
а) індивід;
б) особистість;
в) індивідуальність;
г) персона;
д) гештальт.
6. Який вид пам’яті переважає у школярів молодшого класу:
а) мимовільна пам`ять;
б) довільна пам`ять;
в) післядовільна пам`ять;
г) логічна;
д) свідома.
7. Спеціальна форма психічного відображення суб'єктивного відношення людини до предметів чи явища в формі неопосередкованого переживання, це:
а) емоції;
б) відчуття;
в) мислення;
г) увага;
д) страждання.
8. Сталі риси особистості, що формуються і проявляються в її діяльності і спілкуванні та зумовлюють типові для неї способи поведінки, це:
а) здібності;
б) характер;
в) темперамент;
г) почуття;
д) психологічні стани.
9. Який стиль лідерства має в собі відсутність радикального поділу на керівника та керованих: