Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розробка юридичною службою проектів локальних актів про порядок ведення претензійно-позовної роботи. Розподіл претензійної роботи між структурними підрозділами підприємства

Суб'єкти господарювання мають видати накази або інструкції про порядок ор­ганізації та ведення претензійно-позовної роботи, в яких необхідно передбачити підго­товку матеріалів і організацію роботи з пре­д'явлення та розгляду претензій і позовних заяв, складання розрахунків, добір необхід­них документів і правових актів, які обґрун­товують пред'явлення претензії або відпо­відь на неї, тощо; порядок та строки подання матерiалiв для пред'явлення претензій та підготовка вiдповiдей на претензії, які пред'явленi до підприємства, порядок та строки підготовки претензій та відповідей на пред'явленi до підприємства претензії (в межах строків, встановлених діючим законодавством); облік претензій, позовних заяв, їх реєстрацію та зберігання; організацію роботи з попередження претензій за невико­нання або неналежне виконання господарсь­ких договорів; аналіз стану претензійно-по­зовної роботи; вжиття заходів щодо вдоско­налення претензійно-позовної роботи, від­шкодування збитків, заподіяних суб'єкту господарювання (підприємництва) винними працівниками.

У наказах або інструкціях слід визначити структурні підрозділи або посадових осіб, які мають готувати обґрунтовані претензії або відповіді на них у випадку порушення госпо­дарських договорів суб'єктами господарюван­ня (підприємництва) або їх контрагентами.

Наведений нижче перелік структурних підрозділів та їх обов'язки не є вичерпними:

- відділ матеріально-технічного забезпечення – про стягнення санкцій за недопоставку, простроченню поставки продукції (товарів); про відшкодування збитків пов'язаних з нестачею продукції (товарів); поставки некомплектної продукції (товарів), неякісної продукції (товарів); пошкодження продукції (товарів); пересортиця продукції (товарів) тощо;

- відділ збуту продукції (товарів) – про стягнення санкцій за безпідставну відмову від отримання поставленої продукції (товарів) або недовибірка їх строки, передбачені господарським договором; неповернення або прострочення повернення тари у строки, передбачені договором; незабезпечення тарою; використання неоплаченої продукції (товарів) які прийняті на відповідальне зберігання та ін.;

- відділ транспорту – про стягнення санкцій за прострочення доставки вантажу; самовільне займання орендованого рухомого складу; невиконання плану перевезення й ін.;

- бухгалтерія – про стягнення заборгованості за несвоєчасну оплату поставленої продукції (товарів) за договором; нарахування пені, штрафу за несвоєчасну оплату виконаних робіт, наданих послуг, поставленої продукції (товарів) тощо;

- відділ технічного контролю – про стягнення санкцій за поставку неякісної продукції (товарів); виконання робіт, надання послуг, в яких виявлені недоліки, брак; поставку некомплектної продукції та ін.;

- відділ механіка, енергетика, інженера – про стягнення санкцій за прострочення поставки або недопоставку машин і обладнання, техніки, запасних частин, поставлення неякісного або некомплектного обладнання, техніки та ін.;

- землевпорядна служба – про відшкодування збитків, які заподіяні вилученням або тимчасовим займанням земельних ділянок, про відновлення родючості земель та ін.

 

Питання для самоконтролю

1. Основна мета претензійної роботи.

2. Завдання претензійної роботи на підприємстві.

3. Назвати структурні підрозділи, які несуть відповідальність за ведення претензійної роботи на підприємстві.

4. Зміст претензії.

5. Види порушень зобов’язань, щодо яких найчастіше пред’являються претензії.

6. Строк розгляду претензій.



Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  4. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  5. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  6. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  7. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  8. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  9. II. Організація і проведення спортивних походів
  10. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 657

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз претензійної роботи на підприємстві | ПОРЯДОК ВЕДЕННЯ ПОЗОВНОЇ РОБОТИ ЮРИДИЧНОЮ СЛУЖБОЮ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.