МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розробка юридичною службою проектів локальних актів про порядок ведення претензійно-позовної роботи. Розподіл претензійної роботи між структурними підрозділами підприємстваСуб'єкти господарювання мають видати накази або інструкції про порядок організації та ведення претензійно-позовної роботи, в яких необхідно передбачити підготовку матеріалів і організацію роботи з пред'явлення та розгляду претензій і позовних заяв, складання розрахунків, добір необхідних документів і правових актів, які обґрунтовують пред'явлення претензії або відповідь на неї, тощо; порядок та строки подання матерiалiв для пред'явлення претензій та підготовка вiдповiдей на претензії, які пред'явленi до підприємства, порядок та строки підготовки претензій та відповідей на пред'явленi до підприємства претензії (в межах строків, встановлених діючим законодавством); облік претензій, позовних заяв, їх реєстрацію та зберігання; організацію роботи з попередження претензій за невиконання або неналежне виконання господарських договорів; аналіз стану претензійно-позовної роботи; вжиття заходів щодо вдосконалення претензійно-позовної роботи, відшкодування збитків, заподіяних суб'єкту господарювання (підприємництва) винними працівниками. У наказах або інструкціях слід визначити структурні підрозділи або посадових осіб, які мають готувати обґрунтовані претензії або відповіді на них у випадку порушення господарських договорів суб'єктами господарювання (підприємництва) або їх контрагентами. Наведений нижче перелік структурних підрозділів та їх обов'язки не є вичерпними: - відділ матеріально-технічного забезпечення – про стягнення санкцій за недопоставку, простроченню поставки продукції (товарів); про відшкодування збитків пов'язаних з нестачею продукції (товарів); поставки некомплектної продукції (товарів), неякісної продукції (товарів); пошкодження продукції (товарів); пересортиця продукції (товарів) тощо; - відділ збуту продукції (товарів) – про стягнення санкцій за безпідставну відмову від отримання поставленої продукції (товарів) або недовибірка їх строки, передбачені господарським договором; неповернення або прострочення повернення тари у строки, передбачені договором; незабезпечення тарою; використання неоплаченої продукції (товарів) які прийняті на відповідальне зберігання та ін.; - відділ транспорту – про стягнення санкцій за прострочення доставки вантажу; самовільне займання орендованого рухомого складу; невиконання плану перевезення й ін.; - бухгалтерія – про стягнення заборгованості за несвоєчасну оплату поставленої продукції (товарів) за договором; нарахування пені, штрафу за несвоєчасну оплату виконаних робіт, наданих послуг, поставленої продукції (товарів) тощо; - відділ технічного контролю – про стягнення санкцій за поставку неякісної продукції (товарів); виконання робіт, надання послуг, в яких виявлені недоліки, брак; поставку некомплектної продукції та ін.; - відділ механіка, енергетика, інженера – про стягнення санкцій за прострочення поставки або недопоставку машин і обладнання, техніки, запасних частин, поставлення неякісного або некомплектного обладнання, техніки та ін.; - землевпорядна служба – про відшкодування збитків, які заподіяні вилученням або тимчасовим займанням земельних ділянок, про відновлення родючості земель та ін.
Питання для самоконтролю 1. Основна мета претензійної роботи. 2. Завдання претензійної роботи на підприємстві. 3. Назвати структурні підрозділи, які несуть відповідальність за ведення претензійної роботи на підприємстві. 4. Зміст претензії. 5. Види порушень зобов’язань, щодо яких найчастіше пред’являються претензії. 6. Строк розгляду претензій. Читайте також:
|
||||||||
|