Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз претензійної роботи на підприємстві

Згідно з вимогами підпункту 7 Загально­го положення про юридичну службу мініс­терства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та орга­нізації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.2008 р. № 1040, юридична служба підприємства відповідно до покладених на неї завдань організує пре­тензійну та позовну роботу, проводить аналіз результатів.

Слід зазначити, що узагальнення й аналіз результатів розгляду судових справ, вироб­лення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків є одним із функціональних обо­в'язків юридичних служб. Юридична служба повинна систематично аналізувати претен­зійну роботу й узагальнювати її результати. Така робота має плануватись. Узагальнення результатів дозволяє намітити та здійснити заходи з усунення недоліків у господарській діяльності підприємства. У загальному ана­лізі, де розкриваються невиробничі витрати підприємства, підбиваються підсумки робо­ти з відшкодування збитків шляхом отримання грошових сум за пред'явленими пре­тензіями. Одночасно юридична служба по­глиблено вивчає окремі категорії справ.

Особливу увагу на підприємстві потрібно приділяти категорії справ, що викликають найбільше занепокоєння. Вивчивши й уза­гальнивши претензійну та судову практику за окремими категоріями справ або підбив­ши підсумки цієї роботи за певний період, юридична служба подає матеріали з відпо­відними висновками та пропозиціями керів­ництву підприємства.

Матеріали узагальнення претензійної ро­боти рекомендується обговорювати на засі­даннях керівництва підприємства. При цьо­му роботу з підготовки таких матеріалів слід виконувати разом із працівниками відповідних служб і структурних підрозділів з метою поглибленого вивчення причин спорів.


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  6. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  7. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 700

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок розгляду претензій підприємством | Розробка юридичною службою проектів локальних актів про порядок ведення претензійно-позовної роботи. Розподіл претензійної роботи між структурними підрозділами підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.