Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Про юридичний відділ апарату Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації

1. Юридичний відділ районної державної адміністрації /далі - відділ/ утворюється у складі апарату районної державної адміністрації для правового забезпечення її діяльності.

Відділ підпорядковується голові районної державної адміністрації та керівнику апарату районної державної адміністрації в межах його компетенції.

2.У своїй діяльності відділ керується Конституцією та законами України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінетів Міністрів України, розпоряджен­нями голови обласної та районної рад, прийнятими в межах їх компетенції, Положенням про апарат районної державної адміністрації та цим Положен­ням.

3 питань організації та методики ведення правової роботи відділ керується рекомендаціями юридичних служб Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Мінюсту України, облдержадміністра­ції, управління юстиції.

3. Основними завданнями відділу є:

- здійснення правового забезпечення діяльності районної державної адміністрації та районної ради;

- організація правової роботи, спрямованої на правильне застосуван­ня, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних актів керівниками та працівниками адміністрації під час виконання покладених на них завдань і обов'язків;

- забезпечення правильного застосування законодавства при прийнятті розпоряджень голови районної державної адміністрації та рішень район­ної ради;

4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

1. бере участь у забезпеченні реалізації державної правової по­літики на території району, захисті законних інтересів районної державної адміністрації.

2. разом з іншими підрозділами адміністрації проводить перевірку виконання на території району Конституції України, законів України, постанов Верховної Ради України, указів і розпоряджень Президента України, декретів, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України та інших актів законодавства, розпоряджень голови обласної, районної державної адміністрації;

3. перевіряє відповідність законодавству проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації, рішень районної ради, по­ложень та інших документів правового характеру, що подаються на підпис керівництву державної адміністрації, здійснює їх спеціальне редагування, візує їх.

У разі невідповідності проектів правових документів чинному законодавству робить необхідні висновки та вносить пропозиції про законний порядок вирішення питань, що розглядаються у зазначе­них проектах.

Прийняття чи видання нормативних актів без попередньої пере­вірки юридичним відділом відповідності їх чинному законодавству не допускається;

4. спільно з відповідними структурними підрозділами або самостій­но узагальнює практику та вивчає ефективність застосування чинного законодавства в роботі державної адміністрації, її органів, розробляє пропозиції щодо його вдосконалення, подає їх на розгляд керівництву, вносить пропозиції щодо скасування актів, виданих з порушенням законодавства;

5. бере участь у розробці регламенту державної адміністрації та документів, що визначають обов’язки, права і відповідальність ке­рівництва та структурних підрозділів районної державної адміні­страції.

6. Розглядає проекти нормативних актів, які надійшли на відгук з питань, що належать до компетенції районної державної адміністра­ції, готує проекти письмових висновків чи зауважень до них, візує проекти та висновки, підготовлені іншими підрозділами.

7. Проводить разом з іншими відділами, управліннями та службами роботу з перегляду розпоряджень та інших нормативних актів районної державної адміністрації з метою приведення їх у відповідність їх законодавством, готує пропозиції щодо внесення до них змін і допов­нень чи визнання їх такими, що втратили чинність.

8. Забезпечує облік і зберігання текстів законодавчих та норма­тивних актів та підтримує є їх у контрольному стані, веде за розробленим класифікатором систематизовану картотеку нормативних актів, арбітражної та судової практики.

З використанням сучасних технічних засобів проводить інформа­ційно-довідкову роботу із законодавства, дає працівникам адміні­страції консультації з правових питань.

9. Сприяє правильному застосуванню законодавства про працю та державну службу в апараті, управліннях та інших підрозділах адміністрації.

10.3а дорученням голови районної державної адміністрації аналізує матеріали, що надійшли від правоохоронних та контролюючих органів, розробляє пропозиції щодо усунення недоліків у правовому забезпечен­ні діяльності адміністрації, вносить їх на розгляд керівництва.

ІІ. Представляє в установленому законодавством порядку інтереси державної адміністрації, селищної, сільських рад в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів.

12. Залучається до підготовки проектів правил, за порушенням яких передбачено адміністративну відповідальність статтями 152,159,182 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

13. Готує подання голові районної державної адміністрації щодо зупинення рішень селищної, сільських рад, голови та виконавчого комітету з питань місцевого самоврядування, якщо вони суперечать Конституції України, законам України, указам і розпорядженням Прези­дента України, рішенням Кабінету Міністрів України, іншим актам законодавства та за дорученням голови адміністрації готує проекти відповідних розпоряджень.

14. За дорученням голови райдержадміністрації, керівника апарату аналізує видані накази керівників відділів, управлінь та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, дає висновки щодо їх відповідності Конституції України, законам України, іншим актам законодавчої та виконавчої влади.

15. Готує позиви до суду про визнання недійсними актів державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств /об’єднань/, організацій і установ, які зменшують повноваження районної державної адміністрації та проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації щодо зупинення дії оскаржуваних актів.

16. Бере участь в організації і проведенні семінарів, інших занять з правових питань з працівниками районної державної адміністрації, селищної, сільських рад та їх виконкомів.

17. Надає правову допомогу депутатам, постійним комісіям районної ради у здійсненні ними своїх повноважень, забезпечує їх необхідними нормативно-правовими актами.

18.3а дорученням голови райдержадміністрації, його першого заступ­ника, керівника апарату розглядає скарги, звернення, заяви, листи громадян з питань, що виходять за межі компетенції відповідних підрозділів райдержадміністрації, або потребують кваліфікованого юридичного втручання.

5. Юридичний відділ має право:

1. Перевіряти додержання законності в діяльності підрозділів ра­йонної державної адміністрації, селищної, сільських рад та їх виконко­мів, брати участь у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, давати правові висновки фактам правопорушень, виявлених ними.

2. Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб держав­ної адміністрації, її структурних підрозділів документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

3. Залучати за погодженням з головою райдержадміністрації, його заступниками, керівником апарату спеціалістів структурних підрозділів райдержадміністрації для підготовки проектів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводяться юридичним відділом відповідно до покладених на нього обов’язків.

4. Вимагати обґрунтування проектів рішень, розпоряджень та інших правових документів, попереднього погодження проектів керівниками відповідних структур, посилань на законодавчі акти тощо.

Затримувати проекти документів, які потребують ґрунтовного вивчення,але не більше 7-ми днів.

5. Узяти участь у сесіях районної ради, нарадах, інших зібраннях, які проводяться в районній державній адміністрації у разі розгляду на них питань щодо практики застосування законодавства.

6. Працівник юридичного відділу несе особисту відповідальність за відповідність чинному законодавству завізованих ним проектів рішень, розпоряджень, положень, інших документів правового характеру.

7. Покладання на юридичний відділ обов’язків, не передбачених цим Положенням, а також тих, що не відносяться до правової роботи, не допускається.

8. Пропозиції юридичного відділу щодо приведення у відповідність з законодавством проектів рішень, розпоряджень, інших правових актів районної державної адміністрації, що суперечать закону, є обов'язко­вими для розгляду керівниками державної в адміністрації та її струк­турних підрозділів.

9. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняє­ться з посади головою райдержадміністрації.

10. Начальник відділу:

- керує діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань і здійснення ним своїх функцій;

- забезпечує виконання доручень голови районної державної адмі­ністрації ,його заступників та керівників апарату.

11. На посади начальника відділу призначаються особи з вищою юридичною освітою та стажем роботи за спеціальністю не менш як три роки, інших працівників відділу - особи із вищою юридичною осві­тою або із середньою юридичною освітою, які навчаються на останніх курсах вищих юридичних навчальних закладів.

12. Підвищення кваліфікації працівників юридичного відділу утво­рення належних умов для нормальної роботи, забезпечення їх відповід­ним приміщенням, телефонним зв’язком, сучасними технічними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових обов'язків, законо­давчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами, інтими посібниками та літературою з правових питань покладається на керівника апарату державної адміністрації та начальника загаль­ного відділу.

 

Керівник апарату районної державної адміністрації К.А.Ковальов

 

Документ 2

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "АСТРЕЯ"


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  3. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  4. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  5. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  6. Або спеціаліста з профпатології міста (області), завідуючого відділен1
  7. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  8. Адаптаційні зміни суглобово-зв'язкового апарату спортсменів різних спеціалізацій.
  9. АДАПТАЦІЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОРГАНІЗМУ ДО ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ
  10. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  11. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  12. АДМІНІСТРАЦІЇ І ПРОФСПІЛКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ




Переглядів: 438

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичні завдання | ДОГОВІР № 02-97/5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.