МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Лабораторно-ПРАКТИЧНИХ РОБІТЛаборторно-практичні роботи виконуються в аудиторії під керівництвом викладача, що проводить заняття. Питання мають бути записані, а відповіді розгорнуті в тих межах, які вимагає те чи інше видання. Табличний матеріал та рисунки виконуються чітко та акуратно чорним або кольоровими олівцями в робочому зошиті. Від студента вимагається розуміння матеріалу, що подається на лабораторно-практичних заняттях, вміти пояснити табличний та текстовий матеріал. Своєчасно проводити розрахунки за індивідуальним завданням. При оцінці якості виконання практичних робіт викладач враховує акуратність, чіткість роботи, відсутність помилок, а також за відповідністю вимогам конкретних лабораторно-практичних робіт. КРИТЕРІЇ оцінки знань студентів на етапах проміжного та підсумкового їх контролю з дисципліни
ЗЕМЕЛЬНИЙ КАДАСТР Анотації до лекцій (21 тема згрупована у 9 лекцій (18 годин)) Змістовий модуль І. Теоретико-методологічні засади земельного кадастру Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|