Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік практичних робіт.

Практична робота № 1 «Встановити положення дільниці тимчасово-непрацюючого борту кар’єру та обсяги робіт на кінець періоду реконструкції»:
а) запроектувати сучасний стан дільниці тимчасово-непрацюючого борту кар’єру;
б) запроектувати параметри мінімальної та нормальної ширини робочої площадки;
в) визначити розміри горизонтального посування гірничих робіт на одному з уступів;

 

 

Практична робота № 2 «Визначити раціональний порядок технологічного відпрацювання дільниці тимчасово-непрацюючого борту кар’єру під час його реконструкції»:
а) запроектувати технологічну схему розкриття дільниці т.н.б. кар’єру;
б) обрати способи проходки розкривних виробок, та скласти їх технологічні паспорти;
в) вибрати раціональну технологічну схему відпрацювання дільниці т.н.б. кар’єру, скласти графік роботи гірничотранспортного обладнання ;

 

 

Практична робота № 3 «Економічно обґрунтувати раціональний варіант з реконструкції ділянки ТНБ кар’єру»:
а) обґрунтувати і вибрати критерії економічної оцінки та варіанти розробки;
б) виконати техніко-економічний аналіз кожного з варіантів;
в) встановити порівняльну техніко-економічну ефективність прийнятого за основу варіанта;

 

 

Практична робота № 4 « Визначити раціональний варіант відпрацювання кар’єрного поля чергами та етапами»

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  3. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  4. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  5. Безпека виконання робіт.
  6. Безпека виконання робіт.
  7. Безпека під час вантажно –розвантажувальних робіт.
  8. Будівельний генеральний план на стадії виконання окремих видів будівельно-монтажних робіт.
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  12. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен




Переглядів: 358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст розрахунково-графічних робіт | Практична робота №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.