Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст розрахунково-графічних робіт

Розрахункові графічні роботи виконуються студентами відповідно до варіанта завдання. Інженерні рішення повинні мати коротку пояснювальну записку, в якій необхідно представити:

— вихідні дані до завдання;

— формули, за якими обчислюються величини;

— посилання на нормативно-правову та довідкову літературу, звідки до формул беруться числові значення;

— одиниці виміру фізичних величин;

— текстові посилання на використану літературу відповідно до її переліку.

 

Графічна частина кожної роботи виконується на окремих аркушах формату А3 з міліметрового паперу, який обов’язково підшивається до загальної роботи.

При правильному виконанні завдання з тієї чи іншої роботи студент захищає її при співбесіді з викладачем, в якій обґрунтовує прийняті за основу інженерні рішення. Викладач, в свою чергу, перевіряє наскільки добре студент володіє теоретичним матеріалом курсу. Без зарахованих практичних робіт студент не допускається до екзамену.


Вихідні дані

  Варіанти
Відмітка верхнього горизонту -15 ±0 -75 +45 -115 -60 -10 +45 +75 -60 +30 -30 +5 -105 -120 +5 -75 -10 -90 +25 -135 +10 -60 +60
Висота уступів,м Н(1) Н(2) Н(3) Н(4) Н(5)                                  
Фактична ширина робочої площадки В(1) В(2) В(3) В(4) В(5)         10 5 5 0 0     0 5 10 0 0     5 0 5 0 5     0 5 0 5 0     0 0 0 0 0     5 5 5 5 5     0 0 5 0 5     5 5 0 5     0 5 0 5 0     5 0 5 0 0
Довжина ділянки нумерації, м    


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 298

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Перелік практичних робіт.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.