Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



На технологічні властивості зерна

Мета роботи. Визначення залежності виходу борошна від вмісту крохмалистою частини ендосперму в зерні різної крупності.

Попередні зауваження. У попередній лабораторній роботі було встановлено, що відносний вміст крохмалистою частини ендосперму в зерні істотно знижується зі зменшенням крупності зерна. Отже, вихід борошна повинен зростати з підвищенням крупності зерна. Для чистосортного зерна ця залежність виявляється чітко, причому вихід борошна особливо різко знижується при переході від фракції

2а-2,5 х 20/2а-2,2 х 20 до фракції 2а-2,2 х 20/2а-2,0 х 20.

При аналізі зерна різних сортів і типів проявляється вплив додаткових чинників, але і в цьому випадку залежність виявляється явною. Вона зумовлена насамперед зміною вмісту: ендосперму при різній крупності зерна. Так, за даними Н. Т. Раімбаевой, зв'язок виходу борошна з вмістом ендосперму оцінюється коефіцієнтом кореляції від 0,77 ± 0,03 (пшениця III типу) до 0,92 ± 0,04 (пшениця I і IV типів).

У лабораторній роботі студентам пропонується самостійно проаналізувати цей вплив. Робота логічно пов'язана з попередньою, є її продовженням. Витрати часу залежать від типу млинової установки і прийнятої процедури аналізу результатів. При помелі зерна на установці типу Квадратум або МЛС-202 потрібно на всю роботу не більше 2 год., при роботі на установці Нагема в залежності від схеми помелу і маси проби зерна в середньому 4 ... 5 год. Сюди не входять витрати часу на аналіз показників якості борошна, якщо це буде заплановано.

Методичні вказівки. Для виконання роботи партію зерна розсортовують на фракції крупності. При цьому працюють з тим же зерном і з тими ж фракціями, які були використані в лабораторний роботі № 11. В іншому випадку буде потрібно виконати всі необхідні операції для визначення відносного вмісту в зерні крохмалистою частини ендосперму.

Маса проби зерна для розмелювання залежить від типу лабораторної установки: типу Квадратум - достатньо 0,2 ... 0,3 кг, МЛУ-202 - необхідно брати 3 ... 6 кг, Нагема (і подібних установок) - 5 ... 10 кг зерна. Обов'язкова умова для отримання надійно порівнюваних результатів - проведення розмелювання всіх фракцій крупності на одній і тій же установці.

З кожною окремою фракцією зерна роботу виконує група у складі 2 ... 3 студентів.

Аналіз отриманих результатів всі групи проводять спільно, на закінчення формулюють висновок про залежність мукомельних властивостей зерна від крупності і вмісту ендосперму. Оцінюють результати помелу, тобто борошномельні властивості зерна, за звичайною методикою, викладеною в лабораторній роботі № 8.

Порядок виконання роботи. Залежить від виду використовуваної лабораторної установки, а при використанні установки Нагема - від схеми помелу. З кожної фракції виділяють пробу зерна для розмелювання, проводять його очищення від домішок і холодне кондиціювання. Після розмелу зерна зважують всі продукти і складають кількісний баланс. При цьому розрахунок виходу продуктів розмелу ведуть по відношенню до їх суми, а не до маси проби зерна, взятої для розмелювання, з тим щоб виключити вплив втрат (розпилу) на кінцевий результат.

Якість отриманих продуктів оцінюють органолептично або за допомогою визначення зольності, білизни (для борошна), вмісту крохмалю, вмісту і якості клейковини і т. п. за завданням викладача.

 


Читайте також:

  1. OПТИЧНІ ВЛАСТИВОСТІ КОЛОЇДНИХ СИСТЕМ
  2. А) Товар і його властивості.
  3. Аеродинамічні властивості колісної машини
  4. Алкани (насичені вуглеводні). Хімічні властивості алканів
  5. Алкани, їх хімічні властивості.
  6. Алкени. Хімічні властивості
  7. Алкіни. Хімічні властивості
  8. Аміни. Фізичні та хімічні властивості аліфатичних амінів.
  9. Аналізатори людини та їхні властивості.
  10. Аналізатори людини та їхні властивості.
  11. АНТИДЕТОНАЦІЙНІ ВЛАСТИВОСТІ
  12. Арифметичні дії над дійсними невід’ємними числами. Їхні властивості




Переглядів: 789

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота № 6 | Лабораторна робота № 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.