Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Значення контролю

Контроль має важливе значення для ефективного управління за­кладом освіти, а саме:

діагностичне — сутність полягає у забезпеченні інформацією про стан школи та окремих її підсистем;

виховне — виховує відповідальність за визначену ланку роботи та результати діяльності;

навчально-методичне — сутність полягає у наданні дієвої допомоги педагогам школи у пошуках ефективних форм та методів навчання, виховання та розвитку учнів, у професійному зростанні вчителів;

стимулююче — спонукає до роботи, самоосвіти, саморозвитку, са­моконтролю та самокорекцїї.

Основні принципи контролю:

Стратегічна спрямованість контролю: контроль повинен відобра­жати пріоритети розвитку закладу освіти.

Плановість та систематичність контролю, що дають мож­ливість уникнути надмірного контролю і навпаки — попередити його відсутність.

Науковість контролю передбачає глибоку наукову основу контро­люючої діяльності, повноту висновків та рекомендацій, високий рівень компетентності перевіряючого.

Об'єктивність щодо оцінки та доброзичливість у ставлен­ні до суб'єктів перевірки.

Економічність та раціональність контролю, що полягає у застосу­ванні ефективних технологій та методів контролю.

Поєднання контролю з самоконтролем створює умови для само­вдосконалення, самокорекцїї, самонавчання.

Гласність дає можливість демократизувати процедуру контролю та зняти зайву напругу з суб'єктів контролю.


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  3. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  4. I визначення впливу окремих факторів
  5. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  8. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  9. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  10. IV. Питання самоконтролю.
  11. Iсторичне значення революції.
  12. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.




Переглядів: 360

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевірка та облік у системі контролювання | Типи та форми контролю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.