Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Засоби інноваційного менеджменту

З теорії та практики управління найбільш відомими та поширеними є наступні засоби інноваційного менеджменту:

Маркетинг інновацій(від англ. market — ринок) передбачає вивчення ринку споживачів інновацій, їх запитів, інтересів; передбачає Систему дій з реалізації інновації, забезпеченні її рекламою, організації «паблік рілейшнз».

Інжиніринг інновацій(від англ. engineering — винахідливість, знання) означає проектно-консультаційні послуги щодо розробки проектів, програм, впровадження інновацій.

Інжиніринг передбачає комплекс робіт, до яких входять:

— проведення попередніх досліджень;

— обґрунтування вибору інноваційних ідей;

— розробка рекомендацій щодо оновлення діяльності;

— визначення обсягу та змісту робіт щодо впровадження іннова­цій;

— розробка та оформлення програм розвитку та цільових проек­тів;

— консультування з проблем впровадження програм.

Реінжиніринг інновацій— це інженерно-консультаційні послуги, які передбачають проектування діяльності для досягнення кардинальних, рішучих змін. Реінжиніринг буває кризовим — він пов'язаний із не­обхідністю радикальних змін унаслідок кризових явищ або з метою їх попередження. Реінжиніринг розвитку пов'язаний із необхідністю забезпечити розвиток як стратегічну потребу, прорив у якості.

Бенчмаркінг інновацій(від англ. bench— місце, marking— відмітити) являє собою засіб вивчення діяльності конкурентів з метою використан­ня позитивного досвіду. Бенчмаркінг може бути спрямований на ви­вчення досвіду організації, яка вже впроваджувала подібні інновації. Він також може стосуватись аналізу характеристик результатів новацій та організації роботи з інноваціями.

Бранд-стратегія інновацій(від англ. brandt— клеймо, марка) озна­чає управління реалізацією інновації, просування її на ринку попиту, формування свідомості споживачів нового продукту. Бранд-стратегія покликана формувати повне уявлення про інновацію: надійність, га­рантії, якість, результативність і т. д. Засіб бранд-стратегії є доречним на усіх етапах інноваційного процесу, починаючи від версії програмування до етапу дифузії,- тобто поширення інновації на інші системи організації та поза її межами.

Фронтування інноваційного ринку (від англ. infront— вперед) перед­бачає захоплення або відвоювання ринку діяльності інших організацій. Основними джерелами для фронтування виступають дані досвіду кон­курентів, спостереження за інноваційними процесами та їх результа­тивністю, науково-методична література, матеріали конференцій та семінарів, узагальнений передовий досвід, результати дисертаційних досліджень, звіти про роботу експериментальних майданчиків тощо.


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Основні засоби
  3. III. Медико-відновлювальні засоби
  4. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  5. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  6. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  7. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  8. V Засоби навчання
  9. Автоматизація технологічних процесів і транспортні засоби.
  10. АДМІНІСТРАТИВНА ШКОЛА МЕНЕДЖМЕНТУ (1920-1950).
  11. Адреноблокуючі засоби.
  12. Адреноблокуючі засоби.




Переглядів: 645

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функції інноваційного менеджменту | Об'єкти інноваційного менеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.