Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Засоби інноваційного менеджменту

З теорії та практики управління найбільш відомими та поширеними є наступні засоби інноваційного менеджменту:

Маркетинг інновацій(від англ. market — ринок) передбачає вивчення ринку споживачів інновацій, їх запитів, інтересів; передбачає Систему дій з реалізації інновації, забезпеченні її рекламою, організації «паблік рілейшнз».

Інжиніринг інновацій(від англ. engineering — винахідливість, знання) означає проектно-консультаційні послуги щодо розробки проектів, програм, впровадження інновацій.

Інжиніринг передбачає комплекс робіт, до яких входять:

— проведення попередніх досліджень;

— обґрунтування вибору інноваційних ідей;

— розробка рекомендацій щодо оновлення діяльності;

— визначення обсягу та змісту робіт щодо впровадження іннова­цій;

— розробка та оформлення програм розвитку та цільових проек­тів;

— консультування з проблем впровадження програм.

Реінжиніринг інновацій— це інженерно-консультаційні послуги, які передбачають проектування діяльності для досягнення кардинальних, рішучих змін. Реінжиніринг буває кризовим — він пов'язаний із не­обхідністю радикальних змін унаслідок кризових явищ або з метою їх попередження. Реінжиніринг розвитку пов'язаний із необхідністю забезпечити розвиток як стратегічну потребу, прорив у якості.

Бенчмаркінг інновацій(від англ. bench— місце, marking— відмітити) являє собою засіб вивчення діяльності конкурентів з метою використан­ня позитивного досвіду. Бенчмаркінг може бути спрямований на ви­вчення досвіду організації, яка вже впроваджувала подібні інновації. Він також може стосуватись аналізу характеристик результатів новацій та організації роботи з інноваціями.

Бранд-стратегія інновацій(від англ. brandt— клеймо, марка) озна­чає управління реалізацією інновації, просування її на ринку попиту, формування свідомості споживачів нового продукту. Бранд-стратегія покликана формувати повне уявлення про інновацію: надійність, га­рантії, якість, результативність і т. д. Засіб бранд-стратегії є доречним на усіх етапах інноваційного процесу, починаючи від версії програмування до етапу дифузії,- тобто поширення інновації на інші системи організації та поза її межами.

Фронтування інноваційного ринку (від англ. infront— вперед) перед­бачає захоплення або відвоювання ринку діяльності інших організацій. Основними джерелами для фронтування виступають дані досвіду кон­курентів, спостереження за інноваційними процесами та їх результа­тивністю, науково-методична література, матеріали конференцій та семінарів, узагальнений передовий досвід, результати дисертаційних досліджень, звіти про роботу експериментальних майданчиків тощо.


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Основні засоби
  3. III. Медико-відновлювальні засоби
  4. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  5. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  6. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  7. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  8. V Засоби навчання
  9. Автоматизація технологічних процесів і транспортні засоби.
  10. АДМІНІСТРАТИВНА ШКОЛА МЕНЕДЖМЕНТУ (1920-1950).
  11. Адреноблокуючі засоби.
  12. Адреноблокуючі засоби.




Переглядів: 616

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функції інноваційного менеджменту | Об'єкти інноваційного менеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.