МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Критеріями оцінки творчо-пошукової та інноваційної роботи вчителівможна вважати наступні: 1. Актуальність обраної проблематики, її зв'язок з проблемами оновлення закладу освіти. 2. Спрямованість пошукової творчої роботи на: • оновлення змісту (розробка нових навчальних програм, курсів, факультативів, інтегративних курсів і т. п.); • розробку нових технологій навчання і виховання (розробка нових типів уроків, способів навчання, методик виховання і т. д.); • концептуальну освіту і моделювання нових освітніх закладів; • пошук діагностичних методик, нових способів оцінювання пізнавальної діяльності і розвитку учнів; • розробку систем управління і самоуправління в освіті. 3. Характер творчої пошукової роботи: • узагальнення новаторського досвіду; • упровадження досвіду вчителів-новаторів; • розробка авторської програми, методики; 4. Науково-методична розробка проблеми: • робота спирається на аналіз психолого-педагогічної і методичної літератури; • використовується комплекс різних методів дослідження (спостереження, анкетування, експеримент тощо); • дається технологічний опис висунутих ідей. 5. Результати творчо-пошукової роботи та їх оформлення: • видані посібники, підручники, програми, науково-методичні рекомендації; • підготовлені дидактичні матеріали; • представлено звіт зробленої роботи. 6. Апробація роботи: • обговорення на методичних об'єднаннях, педагогічних радах; • виступи на науково-практичних конференціях в районі, місті, регіоні; • публікації в освітянській пресі; • захист досвіду на експертній раді; 7. Використання результатів іншими педагогами: • впровадження у школі; • впровадження в інших школах; • використання в регіоні, країні. Зрозуміло, що інноваційна діяльність в закладі освіти провокує зміни в управлінні навчальним закладом, його системами та суб'єктами. К. Ушаков пропонує класифікувати інновації за рівнями в залежності від зміни діяльності керівника: 1 рівень — вимагають підвищення кваліфікації одного чи декількох педагогів; 2 рівень — потребують зміни усталених в організації процедур, форм діяльності; 3 рівень — необхідна зміна структури організації, функцій підпорядкованості, перерозподіл повноважень; 4 рівень — стає необхідною зміна стратегії організації; 5 рівень — доцільна зміна організаційної культури, ціннісних орієнтацій. Співвідношення масштабності та витрат часу зумовлює міру складності нововведення. Чим більше людей залучено в інноваційний проект, тим більше часу та зусиль необхідно для його підготовки та реалізації. Читайте також:
|
||||||||
|