МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВаріантВ. С. Лазарев пропонує такий перелік критеріїв та показників експертизи програми розвитку: 1. Якість постановки проблеми: • чи операционально визначено те, що потрібно; • чи обґрунтовано, що саме вимагається; • чи чітко визначено, що із необхідного відсутнє; • чи обґрунтовано оцінки наявного. 2. Якість опрацювання змісту нововведень: • чи конкретно опрацьовано прогнозовані зміни; • чи детально вони викладені; • чи достатньо заплановано змін для досягнення бажаних результатів. 3. Якість визначення очікуваних результатів: • чи можна контролювати досягнення результату; • чи в достатній мірі буде вирішена проблема. 4. Якість опрацювання плану реалізації: • чи достатньо запланованих дій для досягнення бажаних результатів; • чи раціональний ступінь деталізації плану; • чи можна відстежувати проміжні результати; • чи забезпений план необхідними ресурсами; • чи реалістичні строки реалізації. 3 варіант 1. Додержання принципів планування при складанні програми: Науковості — використання при плануванні досягнень педагогіки, дедактики, психології, фізіології, предметних методик. Наступності — планування завдань, вибір педагогічних засобів із урахуванням досягнутих результатів. Перспективності — врахування перспективного розвитку навчального закладу. Конкретності — чітку постановку завдання, визначення термінів та виконавців. Координації — забезпечення узгодженості всіх шкільних та позашкільних підсистем, що беруть участь у педагогічному процесі. Об'єктивності — планування тільки тих завдань, які реально можуть бути виконані в умовах функціонування закладу. Актуальності — першочерговість завдань, які впливають на результативність діяльності. Реальності — можливість виконання наміченого. Оптимальності — вирішення найбільш вважливих питань, що забезпечують рівномірний ритм роботи протягом навчального року. Динамічності — внесення при необхідності змін до плану роботи. 2. Відповідність поставлених цілей генеральній меті та місії. 3. Відповідність головних напрямків методичного забезпечення поставленим цілям. 4. Максимальне врахування нерозв'язаних проблем. 5. Доцільність обраних форм роботи. 6. Можливість своєчасного виявлення і корекції стану виконання програми. Експертні оцінки виставляються за кожним показником залежно від ступеня реалізації: 0 балів — показник відсутній; 1 бал — показник недостатньо виражений; 2 бали — показник достатньо виражений; 3 бали — показник виражений оптимально. Можна задіяти будь-яку зручну шкалу оцінювання: від 0 до 10, від 1 до 9 і т. д. Зразки форми протоколу та їх обробки представлено в наступних таблицях (таблиці 43, 44), Таблиця 43 Читайте також:
|
||||||||
|