Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зразок протоколу експертизи

Протокол експертизи програми розвитку навчальногозакладу_____

Експерт _______________________________

Дата проведення експертизи_______________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п Критерії Показники Оцінка (у балах)  
показників кри­теріїв  
 
1. Аналітичне підґрунтя 1.1.Використання відповідних діагностичних засобів            
1.2.Встановлення причинно-на-слідкових зв'язків між окремими явищами          
1.3 Наявність змістовних узагаль­нень та висновків          
№ з/п Критерії Показники Оцінка (у балах)  
показників кри­теріїв  
 
2. Постановка проблеми 2.1. Чіткість формулювання            
2.2. Обгрунтованість          
2.3. Актуальність          
3. Визначення мети 3.1. Перспективність            
3.2. Конкретність          
3.3. Реалістичність          
4. Інноиаційний потенціал 4.1. Відповідність змісту програми сучасному розвитку науки та практики            
4.2. Корисність (продуктивність) обраних інновацій для навчального закладу          
4.3. Інтегративність (вплив на всі підсистеми)          
5. Концептуаль­ні сть 5.1. Наявність відповідної ідейної бази (ідеї, концепції, принципи, підходи) розвитку навчального закладу            
5.2. Наявність гіпотетичної моделі розвитку навчального закладу          
5.3. Чіткість формулювання бажаних результатів          
6. Вироблен­ня напрямів діяльності (розділів програми) 6.1. Відповідність цілям та завданням            
6.2. Оптимальність          
6.3. Можливість реалізувати через комплекс робіт          
7. Якість плану реалізації 7.1. Достатність запланованих дій для досягнення результату            
7.2. Забезпеченість плану ресурсами (кадрові, час, матеріально-технічні, фінансові та ін.)          
7.3. Можливість контролювати реалізацію (керованість)          
№ з/п Критерії Показники Оцінка (у балах)
показників кри­теріїв
8. Адаптивність 8.1. Легко адаптується до умов на­вчального закладу з урахуванням динаміки та тенденцій розвитку          
8.2. Враховані можливості корек­ції (удосконалення, незначних змін)        
8.3. Наявність відповідальності за результати роботи        
9. Рефлексивність 9.1. Можливість самоскспертизи діяльності навчального закладу          
9.2. Можливість самоаналізу діяльності колективу        
9.3. Можливість самоаналізу діяльності керівника        
                                           

Підпис експерта______________________

Узагальнюючий протокол оцінки прогнозованої якості програми розвитку

 

Критерії експертизи Експерт 1 Експерт 2 Експерт 3 Експерт 4 Середні показни­ки
у балах коефіцієнт у балах коефіцієнт X ч коефіцієнт у балах коефіцієнт У ко­ефіцієнтах
К 1                  
К2                  
КЗ                  
К4                  
К5                  
К6                  
К7                  
К8                  
К9                  
Загальна експертна оцінка                  

Формула переведення у систему коефіцієнтів:

K=

де К — показник загального рівня прогнозованої якості програми;

п — реальні бали експертизи;

N — максимальний бал експертизи.

Шкала оцінювання прогнозованої якості програми:

0 <К < 0,5 — незадовільний рівень;

0,5 <К <0,65 — критичний рівень;

0,65 <К <0,8 — допустимий рівень;

0,8 <К <0,95 — достатній рівень;

0,95 <К<1,0 — оптимальний рівень.

В. С. Лазарев запропонував показники для оцінювання можли­востей та умов реалізації програми, які ми використали для розробки наступної діагностичної методики (таблиця 45).

Таблиця 45


Читайте також:

  1. Акт експертизи підписується кожним експертом і засвідчується печаткою медичної установи, на базі якої проводилася судово-психіатрична експертиза.
  2. Блиск неметалічний або зразок матовий
  3. Будь-яку фізичну або юридичну особу, яка використовує винахід, корисну модель, промисловий зразок, захищені патентом, з порушенням закону, вважають порушником патенту.
  4. Вимоги щодо оформлення протоколу
  5. ВИТЯГ ІЗ ПРОТОКОЛУ
  6. Встановлення та налаштування IP протоколу на ПК.
  7. Вступ / Зразок
  8. ВСТУП/зразок
  9. Глава I. Предмет і види судово-психологічної експертизи
  10. Глава III. Особливості судово-психологічної експертизи неповнолітніх обвинувачених (підсудних)
  11. Глава IV. Напрями розвитку судово-психологічної експертизи
  12. Граматична структура і зразок мовлення




Переглядів: 590

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант | Оцінка можливостей та умов реалізації програми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.