Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінка можливостей та умов реалізації програми

№ з/п Показники Оцінка від 1 до 10: повна відсутність (1)/повна наявність (10)
1. Час  
2. Наявність кадрів  
3. Матеріально-технічне забезпечення  
4. Фінансівання  
5. Нормативно-правові можливості  
6. Психологічна готовність  
7. 8. Організаційні умови  
    Науково-методичне забезпечення  
9. Творчий потенціал виконавців  
10. Творчий потенціал керівників  

Експертний висновок,на думку В. С. Лазарева, повинен вміщувати такі складові:

1. Актуальність програми, відповідність її цілей об'єктивним потребам і тенденціям розвитку.

2. Чіткість визначення цілей програми, можливість їх контролюва­ти.

3. Конкретизованість цілей засобом декомпозування загальної мети.

4. Оцінка повноти програми з точки зору достатності змін для досяг­нення цілей.

5. Оцінка цілісності програми, що потребує зкоординованості між її окремими частинами.

6. Оцінка обґрунтованості очікуваних результатів і терміну їх досяг­нення.

7. Оцінка реалістичності програми, підтвердження необхідними ре­сурсами.

8. Недоліки, помилки.

9. Нові ідеї та пропозиції.

10. Висновки [23].

За М. М. Поташником, рецензія складається із шести позицій:

1) Оцінка повноти програм (структура, компоненти).

2) Оцінка цілісності програм (узгодженість проблеми, мети, задач, способів реалізації).

3) Оцінка обґрунтованості висновків, прогнозів.

4) Недоліки, помилки, зауваження.

5) Пропозиції.

6) Висновки [52].

Пропонуємо зразок форми рецензії (таблиця 46).

Таблиця 46

 

 

Експертний висновок

№ з/п Складові рецензії Зміст рецензії
1. Визначення ступеня актуальності програми розвитку для навчального закладу  
2. Оцінка цілісності програми (структурні частини)  
3. Оцінка змісту програми (за критеріями)  
4. Визначення ступеня інноваційної привабли­вості, культури оформлення програми  
5. Найкращі знахідки розробників програми, оригінальність, творчий потенціал  
6. Недоліки, помилки, зауваження  
7. Пропозиції, рекомендації  
8. Узагальнення  
Експерт  

 

Впровадження програми стратегічного розвитку


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  3. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  4. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  5. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  6. А) Грошова оцінка земель по Україні
  7. Авторське право на комп’ютерні програми
  8. Алгоритм реалізації моделей
  9. Алгоритм реалізації моделі
  10. Алгоритм реалізації моделі
  11. Алгоритм реалізації моделі
  12. Алгоритм реалізації моделі




Переглядів: 447

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зразок протоколу експертизи | Крок 11. Управління стратегічними змінами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.