Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

Національний медичний університет імені О.О.Богомольця

 

 

“Затверджено”

на методичній нараді кафедри

пропедевтики внутрішньої медицини № 1

 

Завідувач кафедри

Професор В.З.Нетяженко

 

________________________

(підпис)

 

Протокол № 13 від «08»січня 2013 р.

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ

 

 

Навчальна дисципліна Догляд за хворими (практика)
Модуль № 1 Догляд за хворими, його роль у лікувальному процесі та організація в умовах профільного стаціонару
Змістовний модуль № 1 Структура та основні завдання догляду за хворими в загальній системі лікування хворих терапевтичного профілю
Тема заняття Температура тіла, правила її вимірювання та реєстрації. Догляд за хворими з гарячкою
Курс ІІ
Факультети ІІ, ІІІ медичні, факультет підготовки лікарів для ЗСУ

 

 

Київ – 2013


1. Актуальність теми:

Температура тіла – один з основних показників енергетичного обміну в організмі людини, завдяки якому створюються можливості її нормальної життєдіяльності. З метою забезпечення оптимального функціонування органів і систем в організмі існує відносна стабільність температури (температурний гомеостаз). Вона необхідна для нормального перебігу біохімічних реакцій, підтримання структурного стану білкових молекул, активного транспорту різних речовин. Стабільність температури регулюється спеціальним терморегуляторним центром, яким розташовний у головному мозку. Однак забезпечення постійності температури тіла пов’язане не лише з активністю терморегуляторного центру, але реалізується координованою взаємодією численних інших чинників, до яких належать периферична нервова, ендокринна, серцево-судинна системи, органи виділення.

Різні захворювання людини можуть проявлятися зниженням або підвищенням температури. Найчастіше зустрічається в патогенезі багатьох хвороб підвищення температури тіла. Підвищення температури тіла при патологічних процесах називають гарячкою або лихоманкою. Вона зумовлена перебудовою центра терморегуляції, що спонукає підвищенню температури тіла. Треба добре розумітися на різниці між патогенезом гарячки та перегрівання. Гарячка має як захисно-пристосувальні механізми, так і власне патологічні. Знання та правильна оцінка цих механізмів, розуміння закономірностей розвитку гарячки абсолютно необхідні для лікування хворих.

 

2. Конкретні цілі:.

– Визначати роль температурного гомеостазу в забезпеченні життєдіяльності організму

– Демонструвати знання видів термометрів, їх будови, забезпечувати їх належне зберігання та дезинфекцію.

– Демонструвати методи вимірювання температури тіла.

– Будувати температурні криві за результатами термометрії.

– Заповнювати температурний листок.

– Визначати стадію гарячки за результатами огляду хворого та термометрії.

– Методично вірно виконувати заходи догляду за хворими з підвищеною температурою тіла при гарячці та остуді.


Читайте також:

  1. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 479

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.