Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Национальные модели обучения персонала


Читайте також:

  1. IV. Работа над связной речью в период обучения грамоте.
  2. Анализ аддитивной модели
  3. Анализ мультипликативной модели
  4. Анализ системы управления на основе функциональной модели оценки менеджмента
  5. Беседа и моделирование
  6. Выразите согласие/несогласие со следующими утверждениями, используя следующие речевые модели.
  7. Глава 10. СРЕДСТВА ОБУЧЕНИЯ
  8. Глава 2.Современный звуковой аналитико-синтетический метод как основной метод обучения грамоте
  9. Глава 3. Обучение первоклассников грамоте. Подготовительный (добукварный) период обучения грамоте
  10. Глава 5. Методика обучения письму в букварный и послебукварный периоды обучения грамоте
  11. Глава 6. ПРОЦЕСС ОБУЧЕНИЯ КАК ЦЕЛОСТНАЯ СИСТЕМА
  12. Глава 6. Развитие речи и мышления детей на уроках обучения грамоте




Переглядів: 393

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Цели и механизм управления карьерой

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.