МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні вказівки (рекомендації) для викладачів, які проводять семінарські / практичні заняттяСемінарські та практичні заняття проводяться не меншому, ніж зазначений у методичних вказівках та цьому комплексі для семінарських та практичних занять. При проведенні семінарських занять викладач заздалегідь формує порядок проведення семінарського заняття, у якому визначає порядок і послідовність заслуховування підготовлених відповідно до теми заняття доповідей, обговорення їх, опитування студентів, проведення захисту рефератів, у разі наявності таких та проведення дискусії з теми семінарського заняття. Оцінка доповідей, відповідей на запитання оцінюються за чотирьохбальною шкалою (національною шкалою), про що ставиться відмітка у журналі академгрупи. При проведенні практичних занять, крім відповідей на питання (відповідно до рекомендованих планів), студентами розв’язуються ситуативні завдання (задачі). Оцінювання вирішення сутаутивних завдань проводиться також за п’ятибальною шкалою, про що робиться відміта в журналі академгрупи. Методичні вказівки (рекомендації) щодо підготовки до модульного контролю Студентам рекомендується самостійно опрацьовувати відповіді на тестові завдання з метою підготовки до підсумкового тестування. Навчально-методичні матеріалі та тестові завдання в електронному форматі надаються студентам у методичних рекомендаціях, а також містяться у бібліотеці та можуть бути отримані на кафедрі. Перед проведенням модульного контролю (підсумкового тестування) проводиться індивідуальне заняття, на яке запрошуються студенти, що мають труднощі із самостійним засвоєнням навчального матеріалу або займаються поглибленим вивченням окремих питань з навчальної дисципліни. Методичні рекомендації викладачам щодо проведення модульних контрольних робіт Модульні контрольні роботи проводяться викладачами кафедри у межах останнього у відповідному модулі практичного, а за відсутності такого - семінарського заняття. Термін, який відводиться на вирішення тестового завдання становить від 20 до 30 хвилин. Ціна одного питання тестового завдання становить від 0 до 10 балів. Сума балів утворюють загальну оцінку контрольної роботи, яка за модульну контрольну виставляється за оцінкою НАВС (за 100 бальною шкалою).Тестові завдання перевіряються викладачем, який проводить у відповідній групі семінарські та практичні заняття протягом розумного строку після їх написання, але не пініше наступного семінарського, або практичного заняття у відповідній групі. Читайте також:
|
||||||||
|