Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 1

1) Задача 686. (Відповідь: 2500 м2.)

2) Вправа 690 (1 рядок). (Відповідь: 7682, 22445.)

Варіант 2

1) Задача 687. (Відповідь: 3 грн. 25 к.)

2) Вправа 690 (II рядок). (Відповідь: 715, 6225.)

VI. Підсумок уроку.

Обчислити зручним способом.

125 • (15 • 8); 25 • (35 • 4)


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Множення чисел, що закінчуються нулями. Повторення перестав­ного та сполучного законів множення. Зображення круглого чис­ла у вигляді добутку двох чисел, одним із множників якого є число 10, 100, 1000. Розв'язування задач, що включають знаходження чи­сла за його дробом (№№ 693-700).

Мета. Повторити переставний та сполучний закони дії множення; вчити використовувати їх для спрощення обчислень. Закріплювати вміння учнів зображати круглі числа у вигляді добутку двох множ­ників, один з яких 10, 100, 1000. Вчити учнів розв'язувати складе­ні задачі, що включають знаходження числа за його дробом.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. | І. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.