ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Пояснення вчителя за вправою 688.
2. Закріплення вивченого.
а) Задача. 4 кг крупів розсипали у 10 пакетів, порівну в кожний. Скільки крупів у кожному пакеті?
Розв'язання: 4 : 10 = (кг) = 400 (г) — у кожному пакеті.
(Відповідь: 400 г.)
б) Самостійно розв'язати задачу.
5 хлопчиків упіймали 4 кг риби і поділили її порівну. Скільки риби отримав кожний? (Відповідь: 800 г.)
IV. Повторення правила множення числа на добуток.
1. Вправу 689 виконати колективно.
2. Закріплення матеріалу.
Обчислити зручним способом.
25 · (26 · 4); 92 · (5 · 4); 125 • (17 • 8).
V. Самостійна робота учнів.
Читайте також: - Cтатистичне вивчення причин розлучень.
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|