Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 1

1)18 деталей слюсар виготовляє за 3 год, а учень — за 6 год. За скільки годин можуть виготовити таку кількість деталей слюсар і учень, якщо працюватимуть разом? (Відповідь: 2 год.)

2) 3328 : 104 (32)

Варіант 2

1) Перший садівник обробляє 48 дерев за 8 год, а другий — за 12 год. За скільки годин можуть обробити 50 дерев обидва садівники, якщо працю­ватимуть разом? (Відповідь: 10 годин.)

2) 3456 : 108 (32)

II. Розвиток математичних знань.

1. Вправа № 995 розглядається колективно.

2. Вправи № 996-998 виконати усно.

3. Бесіда.

— В якому році ми живемо? Яке це століття? Скільки років пройшло від початку століття? В якому році ви народилися? В якому — пішли в перший клас? В якому році ви закінчите школу? В якому році народи­лася твоя мама? В якому році народився твій тато? Яке це століття? (Вчитель звертає увагу на правильну вимову числівників.)

4. Задача 999.

Учні розв'язують самостійно складанням виразу.

а • 3 + b- 2

5. Задача 1000.

(а - b • 3) : 8

Після розв'язання задачі порівняти її з попередньою задачею.

III. Підсумок уроку.

В якому столітті відбулися наступні події?

1) У 988 р. Володимир великий охрестився і наказав усьому народові прийняти Христову віру.

2) Іван Мазепа був гетьманом у 1687—1709 рр.

3) Друга світова війна відбулася у 1939—1945 рр.


Варіант 1

1)18 деталей слюсар виготовляє за 3 год, а учень — за 6 год. За скільки годин можуть виготовити таку кількість деталей слюсар і учень, якщо працюватимуть разом?

2) 3328 : 104

Варіант 2

1) Перший садівник обробляє 48 дерев за 8 год, а другий — за 12 год. За скільки годин можуть обробити 50 дерев обидва садівники, якщо працю­ватимуть разом?

2) 3456 : 108

Варіант 1

1)18 деталей слюсар виготовляє за 3 год, а учень — за 6 год. За скільки годин можуть виготовити таку кількість деталей слюсар і учень, якщо працюватимуть разом?

2) 3328 : 104

Варіант 2

1) Перший садівник обробляє 48 дерев за 8 год, а другий — за 12 год. За скільки годин можуть обробити 50 дерев обидва садівники, якщо працю­ватимуть разом?

2) 3456 : 108

 

Варіант 1

1)18 деталей слюсар виготовляє за 3 год, а учень — за 6 год. За скільки годин можуть виготовити таку кількість деталей слюсар і учень, якщо працюватимуть разом?

2) 3328 : 104

Варіант 2

1) Перший садівник обробляє 48 дерев за 8 год, а другий — за 12 год. За скільки годин можуть обробити 50 дерев обидва садівники, якщо працю­ватимуть разом?

2) 3456 : 108

 

Варіант 1

1)18 деталей слюсар виготовляє за 3 год, а учень — за 6 год. За скільки годин можуть виготовити таку кількість деталей слюсар і учень, якщо працюватимуть разом?

2) 3328 : 104


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 739

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | Варіант 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.