МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіант 21) Перший садівник обробляє 48 дерев за 8 год, а другий — за 12 год. За скільки годин можуть обробити 50 дерев обидва садівники, якщо працюватимуть разом? 2) 3456 : 108
№ уроку_______ Дата_________ Тема. Перетворення одиниць вимірювання часу: заміна більших одиниць вимірювання часу меншими і навпаки. Задачі на спосіб відношення (№№ 1003-1010). Мета. Вчити учнів письмово виконувати заміну більших одиниць вимірювання часу меншими і навпаки. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі. Зміст уроку І. Контроль, корекція та закріплення знань. 1. Усні обчислення. 1) Замінити меншими одиницями. 5 років (60 міс); 2 роки 2 міс. (26 міс); 4 доби (96 год); 2 доби 2 год (50 год); 6 год (360 хв); 10 хв 5 с (605 с). 2) Замінити більшими одиницями. 12 міс. (1 рік); 13 міс. (1 рік 3міс); 24 міс. (2роки); 25 міс. (2роки 1міс); 60 хв (1 год); й 70 хв (1 год 10 хв); 120 хв (2 год); 140 хв (2 год 20 хв). 3)* Давньогрецький математик Архімед народився у 287 році до нашої ери і прожив 75 років. У якому році він помер? (287 — 75 = 212 (р. до н.е.)). 2. Завдання для опитування (за вибором учня). Картка 1 1. Склади і розв'яжи задачу за її коротким записом.
Задачу розв'яжи діями з поясненням. (Відповідь: 6рейсів, 8рейсів.) 2) 6496 : 203 (32) Картка 2 1) Склади і розв'яжи задачу за її коротким записом. 3 друкарки — 3 дні— 315 сторінок. 1 друкарка — 5 днів — ? сторінок. (Відповідь: 175 сторінок.) 2) 9760 : 305 (32) ІІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Самостійне опрацювання матеріалу за вправами 1003 і 1004. 2. Заміна більших одиниць вимірювання меншими. 5 діб 15 год; 20 хв 23 с: 2 роки 10 міс. Зразок. 5 діб 15 год = 24 • 5 + 15 = 135 (год) 3. Заміна менших одиниць вимірювання більшими. 315с; 50 год; 40 міс. Зразок. 315 с = 315 : 60 = 5 (ост. 15) = 5 хв 15 с 40 міс. = 40 : 12 = 3 (ост. 4) = 3 роки 4 міс. 4. Письмова заміна більших одиниць вимірювання часу меншими. Ознайомлення учнів за вправою 1005. (Відповідь: 1275хв; 1136 год; 1067с; 929хв.) 5. Закріплення вивченого за вправою 1006. Перетворення 210 хв і 50 міс. виконати коментовано, решту — самостійно. (Відповідь: 780 с 20 с 45 хв 20 год 8хв 3доби 3 год 30хв 4 р. 2 міс.) 6. Вправа 1007 виконується самостійно. (Відповідь: 16 год 27 хв.) 7. Задача 1008. Короткий запис. 7 рулонів — 50 м2 ? рулонів - 200 м2 Проаналізувавши зміст задачі, вчитель з'ясовує, що задачу не можна розв'язати зведенням до одиниці, бо 50 не ділиться на 7. Задачу можна розв'язати способом відношень. У скільки разів більшу площу стін треба обклеїти, у стільки разів більше потрібно рулонів взяти. Після цього діти записують розв'язання самостійно виразом. 7 • (200 : 50) = 28 (рулонів) III. Підсумок уроку. 1800 хв = o год; 5 діб 2 год = o год. Картка 1 1. Склади і розв'яжи задачу за її коротким записом.
Задачу розв'яжи діями з поясненням. 2) 6496 : 203 Картка 2 1) Склади і розв'яжи задачу за її коротким записом. 3 друкарки — 3 дні— 315 сторінок. 1 друкарка — 5 днів — ? сторінок. 2) 9760 : 305 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|