Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіант 2

1) Перший садівник обробляє 48 дерев за 8 год, а другий — за 12 год. За скільки годин можуть обробити 50 дерев обидва садівники, якщо працю­ватимуть разом?

2) 3456 : 108

 


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Перетворення одиниць вимірювання часу: заміна більших одиниць вимірювання часу меншими і навпаки. Задачі на спосіб відношення (№№ 1003-1010).

Мета. Вчити учнів письмово виконувати заміну більших одиниць вимі­рювання часу меншими і навпаки. Закріплювати вміння учнів роз­в'язувати задачі.

Зміст уроку

І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Замінити меншими одиницями.

5 років (60 міс); 2 роки 2 міс. (26 міс); 4 доби (96 год);

2 доби 2 год (50 год); 6 год (360 хв); 10 хв 5 с (605 с).

2) Замінити більшими одиницями.

12 міс. (1 рік); 13 міс. (1 рік 3міс); 24 міс. (2роки);

25 міс. (2роки 1міс); 60 хв (1 год); й 70 хв (1 год 10 хв);

120 хв (2 год); 140 хв (2 год 20 хв).

3)* Давньогрецький математик Архімед народився у 287 році до нашої ери і прожив 75 років. У якому році він помер? (287 — 75 = 212 (р. до н.е.)).

2. Завдання для опитування (за вибором учня).

Картка 1

1. Склади і розв'яжи задачу за її коротким записом.

  Вантажність машини Кількість рейсів Загальна маса зерна
І машина   ч 18т 42 т o
  однакова
II машина   ?

Задачу розв'яжи діями з поясненням. (Відповідь: 6рейсів, 8рейсів.)

2) 6496 : 203 (32)

Картка 2

1) Склади і розв'яжи задачу за її коротким записом.

3 друкарки — 3 дні— 315 сторінок.

1 друкарка — 5 днів — ? сторінок.

(Відповідь: 175 сторінок.)

2) 9760 : 305 (32)

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Самостійне опрацювання матеріалу за вправами 1003 і 1004.

2. Заміна більших одиниць вимірювання меншими.

5 діб 15 год; 20 хв 23 с: 2 роки 10 міс.

Зразок. 5 діб 15 год = 24 • 5 + 15 = 135 (год)

3. Заміна менших одиниць вимірювання більшими. 315с; 50 год; 40 міс.

Зразок. 315 с = 315 : 60 = 5 (ост. 15) = 5 хв 15 с

40 міс. = 40 : 12 = 3 (ост. 4) = 3 роки 4 міс.

4. Письмова заміна більших одиниць вимірювання часу меншими. Озна­йомлення учнів за вправою 1005.

(Відповідь: 1275хв; 1136 год; 1067с; 929хв.)

5. Закріплення вивченого за вправою 1006.

Перетворення 210 хв і 50 міс. виконати коментовано, решту — самостійно.

(Відповідь: 780 с 20 с 45 хв

20 год 8хв 3доби

3 год 30хв 4 р. 2 міс.)

6. Вправа 1007 виконується самостійно. (Відповідь: 16 год 27 хв.)

7. Задача 1008. Короткий запис.

7 рулонів — 50 м2

? рулонів - 200 м2

Проаналізувавши зміст задачі, вчитель з'ясовує, що задачу не можна розв'язати зведенням до одиниці, бо 50 не ділиться на 7. Задачу можна розв'язати способом відношень. У скільки разів більшу площу стін тре­ба обклеїти, у стільки разів більше потрібно рулонів взяти. Після цього діти записують розв'язання самостійно виразом. 7 • (200 : 50) = 28 (рулонів)

III. Підсумок уроку.

1800 хв = o год; 5 діб 2 год = o год.


Картка 1

1. Склади і розв'яжи задачу за її коротким записом.

  Вантажність машини Кількість рейсів Загальна маса зерна
І машина   ч 18т 42 т o
  однакова
II машина   ?

Задачу розв'яжи діями з поясненням.

2) 6496 : 203

Картка 2

1) Склади і розв'яжи задачу за її коротким записом.

3 друкарки — 3 дні— 315 сторінок.

1 друкарка — 5 днів — ? сторінок.

2) 9760 : 305


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 680

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 1 | Картка 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.