МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: Патогенні ентеробактерії. Сальмонели – збудники гострих гастроентеритів. Морфологія та біологічні властивості. Мікробіологічна діагностика сальмонельозних гастроентеритів.1.1.Актуальність теми. Захворюваність на сальмонельозні гострі гастроентерити щорічно збільшується у всіх країнах. Проблема боротьби з сальмонельозами є актуальною проблемою медичної науки та практики. Під дією різних факторів, головним чином, соціально-економічних та біологічних, відбуваються постійні зміни територіального поширення, сезонності, вікової структури хворих на гострі гастроентерити. Тому лікарю необхідно знати етіологічні, епідеміологічні, клінічні та мікробіологічні особливості цих захворювань. 1.2. Мета вивчення теми. Загальна. Опанувати мікробіологічну діагностику сальмонельозної токсикоінфекції. Конкретна. Вивчити морфологію, культуральні, біохімічні властивості збудників харчових інфекцій, Знати заходи неспецифічної профілактики харчових гастроентеритів. Уміти провести бактеріологічне дослідження харчових продуктів на наявність сальмонел. 1.3. Забезпечення вихідного рівня знань – умінь. Представники роду сальмонел за Кауфманом-Уайтом класифікуються на А 25 груп. В. 35 груп. С. 45 груп. Д. 55 груп. Е. 65 груп . Відповідь: Е Мікробіологічна лабораторія інфекційної лікарні виділяє чисті культури збудників і здійснює їх серологічну ідентифікацію. Які діагностичні препарати для цього необхідні? А . Діагностичні сироватки. В. Антигени-діагностикуми. С. Диференціально-діагностичні середовища. Д. Еритроцитарні діагностикуми. Е. Латексні діагностикуми. Відповідь: А 1.4. Зміст навчання. 1.4.1.Графологічні структури змісту. Графологічна структура мікробіологічного дослідження гострих гастроентеритів. Матеріал для дослідження: блювотні маси, промивні води, випорожнення, сеча, залишки їжї. - висів на середовище Ендо, Плоскірєва, конденсаційну воду скошеного МПА. - вивчення культуральних особливостей на поживних середовищах, - мазок, забарвлення за Грамом, - пересів на скошений МПА (чиста культура), - реакція аглютинації на склі із специфічними сироватками, - пересів на строкатий ряд Гісса. Відповідь. 1.4.2.Перелік теоретичних питань.
1.4.3.Джерела навчальної інформації. Основні:
Додаткові: Словник по мікробіології, вірусології, імунології та інфекційним захворюванням. Заг. ред. проф.. Г.К. Палій, К. 2004. с. 7-146. 1.5.Орієнтовна основа дії (ООД).
1.6.Система навчаючих завдань. 1) Назвіть токсин, який виробляють сальмонели – збудники харчової токсикоінфекції. А. Нейротоксин. В. Ендотоксин. С. Екзотоксин. Д. Некротоксин. Е. Гемолізин. Відповідь:В 1.7. Короткі методичні вказівки для роботи студентів на лабораторному занятті. 1.7.1. Методика проведення заняття. 1. Виготовити, забарвити за Грамом та подивитися препарати з культури сальмонел – збудників гострих гастроентеритів. 2. Вивчити культуральні і біохімічні властивості сальмонел – збудників гострих гастроентеритів на середовищах Ендо, Плоскірєва, Лєвіна, СІП. 3. Провести бактеріологічне дослідження харчового продукту: висіяти його на середовище Ендо- і в конденсаційну воду на МПА. Автор: доцент, к.б.н. Макац Е.Ф.
Читайте також:
|
||||||||
|