МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: Патогенні спірохети. Трепонеми. Морфологія та біологічні властивості. Мікробіологічна діагностика сифілісу.Актуальність теми. Венеричні хвороби в наш час дуже поширені на Україні. Тому лікарю обов’язково потрібно знати збудника хвороби, патогенез сифілісу та метод мікробіологічної діагностики. Цілі вивчення теми. Мета загальна: Засвоїти особливості збудника та методи діагностики сифілісу. Мета конкретна: Студенти повинні знати морфологію збудника, особливості забарвлення та мікроскопії; Повинні знати особливості патогенезу сифілісу. Знати методи діагностики сифілісу. 1.3.1.Тести на вихідний рівень знань-умінь. 1.Як приготувати препарат для виявлення рухливості спірохет? А. По Граму. В. По Буррі. *С. „висяча крапля” Д. По Цілю-Нільсену. Е. По Романовському-Гімзе. 1.4.1.Зміст навчання. Вивчити морфологію трепонем у демонстраційних препаратах пофарбований по Буррі та Морозову. Поставити реакцію Вассермана з досліджуваною сироваткою.
Поставити реакцію мікропреципітації на склі з кардіоліпіновим антигеном. 1.4.2 Перелік теоретичних питань :. -Морфологія, культуральні властивості та антигенна структура трепонем. -Особливості патогенезу сифілісу. -Мікробіологічна діагностика сифілісу.
1.4.3.джерела навчальної інформації: Основна: К.Д.Пяткін, Ю.С.Кривошеїн Мікробіологія К.1992 (укр) с.294-299 К.Д.Пяткин, Ю.С.Кривошеин. Микробиология. М. 1980 (рос) с.358-363 А.И.Коротяев, С.А.Бабич. Мед.микробиология, иммунология и вирусология. С-П.2002 (рос) с.485-488 И.Л.Дикий, И.Ю.Холупяк, Н.С.Шевелева, Практическая микробиология Харьков. 1999 (рос) с.297-301 Микробиология.Руководство к лабораторним занятиям Под ред. И.Л.Дикого Харьков 2004 (рос) с.446-454 О.І.Климнюк, І.О.Ситник, М.С.Творко, В.П.Широбоков Практична мікробіологія, Тернопіль 2004 (укр) с.284-291 Л.Б.Борисов Руководство к практическим занятиям по микробиологии М.1984 (рос) с.224-229 М.Н.Лебедева Руководство к практическим занятиям по мед.микробиологии. М.1973 (рос) с.249-298 Ю.С.Кривошеин Руководство к практическим занятиям по микробиологии.М.1986 (рос) с.171-177 Додаткова: Словник по мікробіології, вірусології, імунології та іефекційним захворюванням. Заг.ред. проф.Г.К.Палій К. 2004 с.129
1.5.Орієнтовна основа дії Граф логічної структури мікробіологічної діагностики сифілісу. Матеріал для дослідження: пунктат лімфатичного вузла, відділяєме твердого шанкру або шкірних висипів, сироватка крові, ліквор. – готують препарати „висяча крапля” і досліджують у темному полі зору. - Серологічне дослідження – ставлять реакцію Вассермана (РЗК), осадові реакції з кардіоліпіновим антигеном, реакцію іммобілізації трепонем або непрямої імунофлюоресценції.
1.6.Система навчаючих завдань 1-Що є джерелом інфекції при сифілісі? А.Тварини. * Д. Хвора людина. В. Грунт. Е. Предмети побуту. С. Комахи, що живляться кровью.
Короткі методичні вказівки для роботи студентів на лабораторному занятті:
1.7.1.Методика проведення заняття.
– промікроскопувати готові препарати, приготовлені з трепонем і забарвлених по Бурі і Морозову. - поставити реакцію Вассермана з досліджуваною сироваткою. - поставити реакцію мікропреципітації на склі з кардіоліпіновим антигеном.
Автор: асистент, кандидат медичних наук Колодій С.А.
Читайте також:
|
||||||||
|